۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۷:۲۱

صالحین ورامین از لیگ برتر حذف شد؛

تداوم صدرنشینی بانک سرمایه در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

تداوم صدرنشینی بانک سرمایه در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه با پیروزی سه بر صفر در تبریز و ۲۹ امتیاز همچنان صدرنشین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دوازدهم و آغازین دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز یکشنبه با شش دیدار به میزبانی تهران ، تبریز، ساری، ارومیه و گنبد پیگیری شد.در نخستین مسابقه این هفته به میزبانی خانه والیبال تهران تیم های سایپا تهران و شهرداری اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار سه بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید.

شاگردان مسعود آرمات سرمربی سایپا در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میهمان خود شدند تا پنجمین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کنند.

در دیگر مسابقه روز یکشنبه و در سالن شهید اقدمی تبریز، تیم بانک سرمایه سه بر صفر میزبان خود شهرداری تبریز را شکست داد. شاگردان مصطفی کارخانه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ یازدهمین پیروزی خود را به دست آورند.

در دومین دیدار خانه والیبال تهران قرار بود تیم های پارسه تهران و صالحین ورامین باید به مصاف یکدیگر بروند که صالحین در سالن حاضر نشد و با شکست فنی سه بر صفر (سه ست ۲۵ بر صفر) روبرو شد. در پی این اتفاق سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که تیم صالحین ورامین بر اساس آئین نامه سازمان لیگ به دلیل دو شکست فنی از رقابت های لیگ برتر حذف شد.

در اطلاعیه سازمان لیگ تاکید شده است که بازیکنان تیم صالحین ورامین برابر آئین نامه سازمان لیگ بازیکن آزاد تلقی می شوند و می توانند با باشگاه های خواهان به شرط داشتن سهمیه قرارداد منعقد کرده و پس از ثبت در هیات والیبال استان مربوطه به سازمان لیگ ارائه کنند.

در ساری نیز تیم سازمان عمران شهرداری ساری ۳ بر صفر کاله مازندران را شکست داد و هاوش گنبد نیز در خانه به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل خاتم اردکان رسید. شهرداری ارومیه نیز در دیگر دیدار این هفته سه بر یک مقابل پیکان تهران به شکست خانگی رضایت داد.

در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه با ۲۹ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد. پیکان تهران با یک امتیاز کمتر در رده دوم و پارسه تهران نیز با ۲۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 3853558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha