۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸

معاون اداری و مالی کمیته امداد خراسان شمالی:

۱۷۶ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خراسان شمالی اعطا شد

۱۷۶ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خراسان شمالی اعطا شد

 بجنورد- معاون اداری ومالی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی از سال ۹۲ تا نیمه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، منصور احمدی اظهار کرد: یکی از راهکارهای کمیته امداد استان برای حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت، پرداخت وام کارگشایی است که این وام‌ها به‌منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و درنهایت خودکفایی آنان پرداخت می‌شود.

احمدی بابیان اینکه تسهیلات کارگشایی به‌منظور رفع مشکلات مددجویان ارائه می‌شود، افزود: مددجویان و نیازمندانی که به خاطر نیاز مالی و معیشتی با مشکلات مقطعی مواجه می‌شوند پس از مراجعه به کمیته امداد در راستای مرتفع شدن مشکلات آن‌ها اقدام می‌شود.

وی بابیان اینکه از سال ۹۲ تا نیمه نخست امسال بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان پرداخت‌شده است، تصریح کرد: سال ۹۲ سه هزار فقره وام به مبلغ ۴۱ میلیارد ریال، سال ۹۳ بیش از چهار هزار و ۶۰۰ فقره وام به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال و سال ۹۴ نیز بیش از سه هزار و ۸۰۰ فقره به مبلغ ۵۱ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت‌شده است.

معاون اداری ومالی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: علاوه بر این نیمه نخست امسال نیز یک هزار و ۳۶۰ مورد وام کارگشایی بااعتبار بیش از ۲۱ میلیارد ریال به مددجویان اعطاشده است.

احمدی با اشاره اینکه سقف تسهیلات کارگشایی ارائه‌شده به‌طور میانگین ۱۵ میلیون ریال است، افزود: کمیته امداد امام (ره) خراسان شمالی در تلاش است با مردمی کردن فعالیت‌های خود و توجه به توانمندسازی جامعه هدف نهایت خدمت را به نیازمندان ارائه دهد.

وی اظهار کرد: وام‌های کارگشایی در زمینه‌های معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و درمانی به مددجویان پرداخت می‌شود و به‌این‌ترتیب کمیته امداد سعی دارد با گسترش فرهنگ خیر و احسان در جامعه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خدمات شایسته‌ای را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی محرومان ارائه دهد.

کد خبر 3853807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha