۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵

سردار آقاکیشی در نشست خبری:

کنگره سراسری شهدای فناوری اطلاعات و ارتباطات دوم دی برگزار می شود

کنگره سراسری شهدای فناوری اطلاعات و ارتباطات دوم دی برگزار می شود

مسئول اداره فاوا ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری کنگره سراسری شهدای فاوا دفاع مقدس در دوم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد آقاکیشی مسئول اداره فاوا ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری کنگره سراسری شهدای فاوا دفاع مقدس از برگزاری این کنگره در دوم دی ماه خبر داد و گفت: این کنگره در محل فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاهی برای مشاهده بصری فعالیت های فاوا در دفاع مقدس پیش بینی شده است که در محل فرهنگسرا از امروز کار خود را شروع می کند.

سردار آقاکیشی ادامه داد: یکی از رسالت هایی که به دوش خود احساس کردیم یادآوری یاد شهدا و تجلیل از دلاوری های این شهدا در دوران دفاع مقدس بود.

مسئول اداره فاوا ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از شهدای ارتش، سپاه، بسیج، بخش هایی از نیروی انتظامی، بخش هایی از وزارت دفاع و بخش های کشوری در حوزه فاوا در این کنگره تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه میهمانان این کنگره خانواده های شهدای فاوا هستند، گفت: از ۱۱۴ خانواده شاخص شهید فاوا دعوت کرده ایم و در این جمع حضور دارند. همچنین پیشکسوتان حوزه مخابراتی و دفاع مقدس نیز حضور دارند.

سردار آقاکیشی افزود: سخنرانان این کنگره شخصیت های لشگری و کشوری هستند و تلاش داریم به مناسبت برگزاری این کنگره بخش هایی از دستاوردهای مهم فاوا در عرصه افزایش توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح رونمایی و اعلام شود.

مسئول اداره فاوا ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر شهید فاوا در دوران دفاع مقدس داریم.

کد خبر 3853862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha