در قالب ۲ برنامه تلویزیونی؛

برگزیدگان جشنواره دین و پژوهش های برتر معرفی می شوند

برگزیدگان جشنواره دین و پژوهش های برتر معرفی می شوند

برگزیدگان ششمین دوره جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر در قالب ۲ برنامه تلویزیونی از شبکه افق رسانه ملی به مخاطبان معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی ششمین دوره جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر، اولین برنامه تلویزیونی که روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت در مدت زمان ۱۵ دقیقه، ۱۴ اثر برگزیده و شایسته تقدیر و نویسندگان آنها را به صورت اجمالی معرفی می کند.

برنامه دوم هم با زمان حداقل ۴۵ دقیقه در قالب میزگرد به نقد و بررسی آثار برتر و شایسته تقدیر ششمین دوره جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر اختصاص دارد و قرار است از شبکه ۴ و همچنین شبکه افق پخش شود. 

این برنامه های تلویزیونی ضبط و تهیه شده اند و آماده پخش هستند و قرار است بعد از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره روی آنتن بروند. 

ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر در ۱۰ گروه با محورهای «علوم قرآن و حدیث»، «اصول، فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه، کلام، عرفان، اخلاق و مذاهب اسلامی»، «تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی»، «ادبیات‌ داستانی و رمان»، «کودک و نوجوان»، «علوم اجتماعی»، «علوم اقتصادی و مدیریت اسلامی»، «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم رفتاری»، «علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)» در تاریخ ۸ دی ماه از برگزیدگان خود تجلیل می کند.


 

کد خبر 3854977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha