۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸

اختصاصی مهر؛

سه شرط بروجردی برای پخش اظهارات ظریف برای نمایندگان

سه شرط بروجردی برای پخش اظهارات ظریف برای نمایندگان

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پخش نوار اظهارات برجامی ظریف برای نمایندگان، سه شرط گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جنجالی شدن اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر اعتراف به اشتباهات خود در اعتماد به آمریکائی ها در موضوع تمدید قانون «ایسا» و پس از آنکه روز گذشته خبرنگاران موفق به استماع نوار اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی نشدند، قرار شده است ظهر امروز نوار اظهارات وزیر خارجه برای نمایندگان در محل این کمیسیون پخش شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای حضور نمایندگان در محل این کمیسیون و استماع نوار سخنان وزیر امور خارجه، سه شرط گذاشته است.

بر این اساس، وی خواستار آن شده است که تنها بخشی از اظهارات ظریف که مربوط به برجام است بازپخش شود، نمایندگان بدون موبایل و دستگاه ضبط در کمیسیون حاضر شوند و هیچ خبرنگار و رسانه ای در این جلسه حضور نداشته باشد.

کد خبر 3859325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بی خبر IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      0 0
      ملت نباید بفهمند که برجام پشتش به جایی محکم نیست دلخوش کردن مردم به چیزی که نمی شود حق الناس است.
    • Mohammad Reza US ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      0 0
      جهت اطلاع در اینجا یعنی امریکا بیشتر سیاستمداران دموکرات و جمهوری خواه اگر فرصتی پیدا کنند و در مورد مسائل هسته ای ایران از آنها سوالی در این زمینه شود همگی آنها متفق القول برای بیندگانشان یک نکته را واضح و شفاف بازگو میکنند اینکه هرگز باور نمی کردند بدون شلیک حتی یک گلوله چطور هژمونی و غرور ایرانیان را در مسئله هسته ای نابود کردند و در ادامه میگویند اگر نبود کمک آن عّده که از داخل ایران در این زمینه با ما همکاری کنند دیگر راه برگشتی وجود نداشت مگر اینکه به همسایگان ایران و به خصوص صهیونیستها بگوییم که خود را با ایران هسته ای مطابقت دهند ولی معجزه ای که فکرش را هم نمیکردیم محقق شد و آنها خود همه چیز را بدون شرط و شروطی نیست و نابود کردند..
    • خسرو NL ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      0 0
      با سلام این یک ظلم بزرگی است در حق ملت ایران اگر تصمیمی گرفته شده برای ملت که قراره در پی این تصمیمات ناآگاهانه در فقر و تنگدستی و . . . پیش بروند ( گر چه الان هم روز خوشی ندارد ملت ) پس اظهارات آقای ظریف به صورت علنی پخش شود تا مردم هم بدانند که در چه چاهی افتادند.