۷ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

معاون مدیرمنطقه ای شرکت توزیع فرآروده های نفتی ارومیه:

ظرفیت مخازن فرآورده های نفتی به ۱۲۰ میلیون لیتر می رسد

ظرفیت مخازن فرآورده های نفتی به ۱۲۰ میلیون لیتر می رسد

ارومیه - معاون مدیرمنطقه ای شرکت توزیع فرآورده های نفتی ارومیه گفت: ظرفیت مخازن فرآورده های نفتی به ۱۲۰ میلیون لیتر می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مجرد ظهر سه شنبه در جریان بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از مخازن مرکزی فرآورده های نفتی ارومیه اظهارداشت: در حال حاظر ظرفیت اسمی ذخیره سازی فرآروده های نفتی در استان در حدود ۹۰ میلیون لیتر است که با اتمام مخازن جدید ذخیره سازی این میزان به ۱۲۰ میلیون لیتر افزایش می یابد.

وی در خصوص نظارت بر کیفیت فرآورده های نفتی در استان افزود: محموله های سوخت در تمامی مراحل بارگیری و تحویل و توزیع در جایگاههای عرضه سوخت بطور مستمر و دقیق توسط کارشناسان آزمایشات کنترل کیفی و کمی انجام می گیرد.

معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: تامین و توزیع فرآورده های نفتی در کشور و بویژه در فصول سرد سال و استانهای سردسیر بسیار حیاتی است و زحمات شبانه روزی پرسنل شرکت نفت گرمابخش خانه های میلیون ها ایرانی در نقاط دور و نزدیک بوده و این تلاش و همّت شایسته تقدیر است.

تقی کهوریان افزود: ازمراحل تولید، انتقال و توزیع فرآورده ها اگر خللی وارد شود مشکلات بزرگی را در پی دارد که با دقت، تلاش و مجاهدت مجموعه بزرگ شرکت توزیع فرآورده های نفتی که زنجیره ای بزرگ شکل داده است رفاه و آسایش مردم را فراهم کرده است.

وی بااشاره به اقدامات زیرساختی دربخش ارتقاء کمی و کیفی توزیع فرآورده های نفتی در استان اظهار داشت: در سالهای اخیر با اقداماتی که دربخش ذخیره سازی، افزایش مراکزعرضه سوخت و نظارت بر کیفیت فرآورده های توزیع شده واقدامات گسترده دررابطه با مقابله با قاچاق سوخت در استان انجام شده شاهد بهبود روند توزیع و رضایتمندی مصرف کنندگان هستیم.

کد خبر 3861578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha