۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۵۴

امام جمعه ابهر:

مسئله حجاب یکی از ضروری‌ترین مسائل اسلام است

مسئله حجاب یکی از ضروری‌ترین مسائل اسلام است

زنجان- امام جمعه ابهر گفت: مسئله حجاب یکی از ضروری‌ترین مسائل اسلام است و همه باید در این راستا دست به دست هم دهند و ما این‌همه جوان داده‌ایم تا ارزش‌های انقلاب زنده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با بیان اینکه باید در کنار چهره رئوفانه و پر از مهر نظام، از صلابت و قاطعیت آن نیز حداقل در حوزه پیشگیری و بازدارندگی اثری متجلی شود، افزود: هر چند متاسفانه تا زمانی که مدیران ارشد کشوری به ویژه در سطح سران قوا به جای اینکه با همدلی و همزبانی، سیاست‌های منطقی را در دستور کار قرار داده و جهت تامین انتظارات رهبری انقلاب و افکار عمومی جامعه برای درمان چنین دردهایی نسخه‌های کار آمد و به‌هنگام تدارک ببینید، با پرداختن به حواشی و کشاندن مسائل به رسانه‌ها و تریبون‌های عمومی، بر طبل نگرانی‌ها بکوبند، امیدی نمی‌رود که دغدغه‌های ذهنی مردم در این خصوص تمام شده و رضایت مقام معظم رهبری به شایستگی جلب شود.

وی در ادامه به میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) اشاره و تصریح کرد: یکی از فرمایشات امام این است که فرموده اگر شما را دنیا به بازی نگیرد و از دست دنیا نجات پیدا کنید و مواظب خودتان باشید، صاحب نفس می‌شوید.

رحیمی افزود: وقتی که انسان صاحب نفس شد، با یک بسم‌الله گفتن می‌تواند کاری خدایی انجام دهد. قرآن‌کریم به مردم تذکر داده و فرموده مواظب باشید، بازی شما را به بازی نگیرد، چون در حقیقت بازی بازیگر را به بازی می‌گیرد، نه اینکه بازیگر بازی را، میدان بازی، بازیگر را به خود مشغول و سرگرم می‌کند تا او را خسته نکند، وی را رها نمی‌سازد.

امام جمعه ابهر گفت: مشکل دیگر آن است که انسان همه آنچه را به زحمت، جمع کرده است باید با درد و رنج از دست بدهد. ممکن است کسی عمری زحمت بکشد تا چیزی را تهیه کند و ممکن است همان رهاورد شصت ساله را در چند ثانیه از دست بدهد. ولی دردش برای همیشه بماند و این همان لهو است ولی اگر کسی این لهو را رها کند، اهل فلاح می‌شود. نهایت اینکه این دنیا رنج است نه گنج، باید رنج‌ها را تحمل کرد تا آخر به گنج رسید.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: برخورد انقلابی و قاطع با سرمنشاء‌های فساد، آفت‌ها و آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و حتی اقتصادی، ضرورت جامعه و توقع توده مردم ایران است.

رحمیی به سالروز کشف حجاب اشاره کرد و افزود: مسئله حجاب یکی از ضروری‌ترین مسائل اسلام است و همه باید در این راستا دست به دست هم دهند و برای فرهنگ کشور کار کنند. ما این‌همه جوان داده‌ایم تا ارزش‌های انقلاب زنده شود.

 امام جمعه ابهر گفت: مسئله حجاب یکی از ضروری‌ترین مسائل اسلام است و همه باید در این راستا دست به دست هم دهند و ما این‌همه جوان داده‌ایم تا ارزش‌های انقلاب زنده شود.

رحیمی افزود: آیا این انصاف است که یکی از جان و مال و خونش برای افزایش حیثیت و آبرو و عزت جامعه انقلابی و ملت بزرگ ایران مایه بگذارد و دیگری با سوء مدیریت و بی‌حیایی و سیاست‌بازی و با طمع به بیت‌المال و حقوق‌های نامتعارف، زبان نجس دشمنان ملت ایران به‌ویژه ضدانقلاب خارج‌نشین را علیه نظام و انقلاب اسلامی درازتر کند.

وی قدردانی از حضور استاندار زنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ابهر، خاطرنشان کرد: آنچه که نیاز ضروری جامعه و به ویژه استان زنجان است، این است که باید با وحدت و همدلی و بدون سیاست‌بازی و جناح‌بازی کمرهای همت را برای اعتلای فرهنگ ناب و ریشه‌کنی بیکاری و آبادانی و زنده کردن چرخه تولید و روشن کردن چراغ کارخانه‌ها ببندیم و از اختلاف پرهیز کرده تا ذائقه مردم با خدمت و وحدت شیرین شود. طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، هر که می‌خواهد با آمریکا مبارزه اساسی بکند باید به این مردم خدمت کند و مسئولان تا نفس دارند باید به این مردم خدمت کنند.

کد خبر 3869892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha