۲۰ دی ۱۳۹۵، ۹:۱۰

معاون استاندار مازندران:

همایش استانی اقتصاد مقاومتی در نور برگزار می شود

همایش استانی اقتصاد مقاومتی در نور برگزار می شود

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران گفت: همایش استانی اقتصاد مقاومتی و نقش آن در توسعه اسفند ماه سال جاری در شهرستان نور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریانپور صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ستاد اجرایی همایش افزود: در این همایش که در راستای منویات مقام معظم رهبری و درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر پا می‌شود، اثرات اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بهبود فضای اقتصادی و توسعه همه جانبه استان مازندران مورد ارزیابی صاحب نظران قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه همایش روز ۱۴ اسفند ماه سال جاری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور با حضور مهمانان و مقامات ملی و استانی برگزار می‌شود، اقتصاد مقاومتی، تولید و سرمایه، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی، گردشگری، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشاورزی، با تاکید بر تقویت تولید ملی را از مهم‌ترین محورهای این همایش عنوان کرد.

خیریانپور در ادامه افزود: به منظور برگزاری هدفمند وموفق این همایش علاوه بر شکل گیری ستاد مرکزی،۵ کمیته در بخش‌های پشتیبانی، امنیتی، تشریفات، تبلیغات و اطلاع رسانی، نمایشگاهی وعلمی نیز تشکیل شد.

وی با اشاره به استقرار دبیرخانه این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان نور، از علاقمندی و مشارکت جدی فعالان اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی در این رویداد مهم خبر داد و از صاحبنظران، اساتید و نخبگان استان خواستند در این همایش نقش مؤثر و محوری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مازندران حضور یافته و طبق برنامه ریزی انجام شده در این همایش شرکت خواهند کرد.

کد خبر 3872347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha