۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶

زمانی قمی:

آیت الله هاشمی از اصلی‌ترین نیروهای انقلابی در کنار امام راحل بود

آیت الله هاشمی از اصلی‌ترین نیروهای انقلابی در کنار امام راحل بود

اراک- استاندار مرکزی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از اصلی ترین نیروهایی بود که در جریان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) را همراهی کرد و پس از انقلاب نیز خدمات ارزنده و ماندگاری انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی مدبر و کاردان بود که در تمام عرصه های انقلاب اسلامی همواره نقشی مهم و موثر ایفا کرد.

وی افزود: وی از محضر اساتید بزرگی در زمینه های دینی و حوزوی و... بهره مند شده و به همین دلیل یک شخصیت آگاه و هوشیار بود که در کنار امام راحل، در هدایت جریان انقلاب اسلامی نقشی به سزا داشت.

استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین در طول دوران تبعید امام راحل به کشورهای دیگر، آیت الله هاشمی رفسنجانی بخش بزرگی از مدیریت نهضت اسلامی و انقلابی را برعهده داشت و در دوران جنگ تحمیلی نیز به خوبی توانست به عنوان سکاندار قوه مقننه شرایط را مدیریت کند.

زمانی قمی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین پس از جنگ در مقام ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز همواره آرمان های انقلاب اسلامی را مدنظر داشت و خدمات ماندگاری را ارائه کرد که از یاد نخواهد رفت.

وی گفت:همه باید بدانیم که هر کس در نظام اسلامی به مردم خدمت کند از عزت برخوردار خواهد شد بنابراین باید بی اخلاقی ها را کنار بگذاریم و حرکت در مسیر  اعتلای نظام و میهن اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل بیکاری در کشور و استان اظهار داشت: باید همه در راستای رفع این مشکل با همکاری و تعامل قدم برداریم چرا که با تخریب کردن و انداختن مشکلات به گردن دیگری، مشکل بیکاری رفع نمی شود.

زمانی قمی تصریح کرد: اگر خواهان ایجاد اشتغال و رفع بیکاری هستیم باید برای سرمایه گذاران و کارآفرینان فرصت ایجاد کرده و شرایط کار را برای آنها تسهیل کنیم.

کد خبر 3872744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha