۲۳ دی ۱۳۹۵، ۹:۳۲

رئیس شورای شهر بندرعباس:

فرهنگسرای رسانه دهه فجر فعال می شود

فرهنگسرای رسانه دهه فجر فعال می شود

بندرعباس - رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: دهه فجر فرهنگسرای رسانه با مدیریت جدید و هیئت امنای تعیین شده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پرویزسالاری در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که فرهنگسرای رسانه بعد از یک سال و نیم افتتاح هنوز بلاتکلیف است و چه زمانی رسما تحویل رسانه ها خواهد شد، بیان داشت: زمانی که شورای چهارم را تحویل گرفتیم حکم تخریب کتابخانه شهدا صادر شده بود، که با همکاری تمام قد رسانه های استان جلوی تخریب گرفته شد.

وی عنوان کرد: شهرداری با هزینه ۲۰ میلیارد ریال کار ساخت آن را به بهترین شکل به اتمام رساند و استانداری وعده تجهیز آن را داده بود که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی دولت، استانداری نتواست به وعده خود عمل کند.

سالاری با اشاره به اینکه مدیریت فرهنگسرا یک مدیریت هزینه فایده بود، گفت: در مسائل فرهنگی نباید به دنبال کسب درآمد باشیم.

وی افزود: برای مدیریت فرهنگسرا، هیئت امنایی از نمایندگان استانداری، خانه مطبوعات، شهرداری، اداره کل کتابخانه ها، مدیرعامل فرهنگی و ورزشی شهرداری تشکیل شد.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: دراین راستا فرآیند تعیین هیئت امنا که باید به تصویب شورا می رسید به طول انجامید.

وی اعلام کرد: اولین جلسه هیئت امنا هفته آینده برگزار خواهد شد و در نخستین روز دهه فجر با مدیریت شهرداری فرهنگسرا تحویل هیئت امنا و رسانه ها می شود.

وی با عذرخواهی ازاصحاب رسانه جهت برگزاری نمایشگاه سنگ های زینتی که در فرهنگسرای رسانه برپا شده، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از برگزاری نمایشگاه کاملا بی اطلاع بوده اند، این اجاره از طرف مدیری که از سوی شهرداری انتخاب شده صورت گرفته است.

سالاری با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه بدلیجات در فرهنگسرای رسانه حتی بدون گرفتن اجاره کار پسندیده ای نیست، گفت: به محض اینکه از برپایی نمایشگاه در این مکان باخبر شدم طی تماسی با شهردار بندرعباس دستور جمع آوری آن را دادم.

وی در ادامه گفت: بخشی از فرهنگسرای رسانه، مرکز نگهداری اسناد تاریخی شهر بندرعباس که نیاز رسانه است خواهد بود و بخش اصلی آن به رسانه تعلق دارد.

رئیس شورای شهر بندرعباس قول داد فرهنگسرای رسانه دهه فجر به هیئت امنا تحویل داده خواهد شد و رسما مورد بهره برداری و استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 3874407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha