۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۳۳

فرماندار قرچک:

اقتصاد مقاومتی تمرکز بر مشکلات معیشتی و اشتغال را افزایش داد

اقتصاد مقاومتی تمرکز بر مشکلات معیشتی و اشتغال را افزایش داد

قرچک-فرماندار شهرستان قرچک گفت: اقتصاد مقاومتی تمرکز بر مشکلات معیشتی و اشتغال را دوچندان کرد و موجب شد همه مسئولان برای حل معضلات اقتصادی در کشور بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مرسلپور در اولین همایش اقتصاد مقاومتی و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام‌ جمعه، دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت:مسئله اقتصاد بر مسائل فرهنگی، اخلاقی، آسیب‌های اجتماعی و سایر حوزه‌ها تأثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد: با پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور، بر کسی پوشیده نیست که اولویت امروز کشور، مسائل اقتصادی و رفع مشکلات بیکاری و اشتغال است.

مرسلپور ادامه داد: امروز مردم دغدغه اقتصادی دارند و به همین دلیل، همه کشور بسیج شده تا بر روی حل مشکلات اقتصادی تمرکز کنند و این موضوع را در اولویت قرار دهند تا آسیب پذیری در مقابل دشمن به صفر برسد.

وی اضافه کرد:اقتصاد ایران مهم‌ترین هدف دشمن بود اما به برکت پیروزی ایران در توافق هسته‌ای مقابل شش ابرقدرت جهانی، تحریم‌های گسترده‌ای برداشته شد و امید را در دل مردم زنده کرد.

وی گفت:‌رونق اقتصادی و رفع تحریم‌ها وعده دولت به مردم بود و امروز می بینیم که دولت در این وعده خود کوتاهی نکرده و تمام همت خود را به کار گرفته تا با استفاده از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و به پشتوانه مردم مشکلات را حل کند.

کد خبر 3881076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha