۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۰۸

استاندار زنجان:

۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در زنجان انجام شد

۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در زنجان انجام شد

زنجان- استاندار زنجان گفت: در استان زنجان ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی انجام‌شده و سه هزار میلیارد تومان طرح صنعتی هم در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به اینکه ۳۸ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راه است، افزود: باید دستاوردهای انقلاب در همه حوزه ها به خوبی ارائه شود.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود وضعیت ارتباطلات و پست قبل از انقلاب چگونه بوده است، اظهار کرد: در سال ۵۷ در استان زنجان تنها ۵ هزار مشترک تلفن همراه وجود داشت که امروز به ۳۸۴ هزار . ۴۰۶ مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد.

استاندار زنجان گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۳۰۹ خط تلفن همراه دراستان زنجان وجود دارد و مردم از این وسلطه ارتباطی استفاده می کنند.

درویش امیری تاکید کرد: در زمان انقلاب تنها یک شرکت پست وجود داشت ولی امروز نباید عده ای دستاوردهای دولت را نادیده بگیرند و باید مردم بدانند که چه کار نامه قابل قبولی داریم.

وی افزود: وجود نسل های جدید ۱،۲،۳ و ۴ در حوزه ارتباطات  از دستاوردهای نظام است که کار نامه بسیار قابل قبولی است و در حوزه it  استان هم اقدامات خوبی انجام شده که در توسعه اشتغال و اقتصاد استان بسیار موثر بوده است.

استاندار زنجان  از تشکیل کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان خبر دادو گفت:در این راستا این کار گروه در شرکهتای صنعتی استان تشکیل می شود تا مشکلات واحدها مطرح و برنامه ریزی لازم برای رفع این مشکلات ارائه شود.

امیری با بیان اینکه تاکنون ۴۳ جلسه کار گروه تشیکیل شده و ۸۶ کمیته کار کروه تشکیل شده و هزار و ۳۶۹ پرونده بررسی شده و ۹۲۱ مصوبه داشتیم، ابراز کرد: تاکنون ۸۷ درصد مصوبات در استان زنجان اجرا شده و ۳ درصد مصوبات هم در حال اجرا است.

استاندار زنجان گفت: مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان مشکل نقدینگی، تامین اجتماعی ، مالیات و محیط زیست ، تامین سوخت و انرژی و امور مالیاتی بوده است.

درویش امیری ابراز کرد: در استان زنجان ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان  سرمایه گذاری داخلی و خارجی انجام شده است و سه هزار میلیارد تومان طرح صنعتی هم در حال اجرا است.

کد خبر 3881751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha