۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۷

تازه ترین کتاب انتشارات ترجمان؛

«فلسفه به وقت سه صبح» کتاب شد

«فلسفه به وقت سه صبح» کتاب شد

«فلسفه به وقت سه صبح» شامل ۱۲ مصاحبه ریچارد مارشال با فیلسوفان پیشرو معاصر است که مهدی رعنایی آن را ترجمه و انتشارات ترجمان منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شعار نشریه اینترنتی تری.ای. ام یا سه صبح این است: «هرچه که باشد، ما علیه آنیم». شهرت این نشریه در میان فیلسوفان بیش از هرچیز به خاطر مصاحبه­های جالبش با برخی از شناخته ­شده ­ترین فیلسوفان یا شارحان است.

مصاحبه ­های پیش رو طیف گسترده ای از موضوعات و افراد را شامل می شود، از فیلسوفان تثبیت شده ­ای مانند رابرت استالنیکر، تیموتی ویلیامسن و کیت فاین، تا راک­استارهای جدید جهان فلسفه مانند جیسن استنلی و سوزانا سیگل و روشنفکران چپ­ گرای پرسروصدایی مانند برایان لایتر. اما اهمیت این مصاحبه ­ها تنها به خاطر مصاحبه ­شونده نیست، گاه اهمیت موضوع باعث شده است تا ریچارد مارشال، مصاحبه کننده، به سراغ کسانی برود که چندان مشهور نیستند یا مساهمت­ های بنیان­ برافکنی نداشته ­اند، اما بهتر از هر متخصص دیگری  می­توانند دربارۀ موضوعی بسیار مهم سخن بگویند. این کتاب شامل ۱۲ مصاحبۀ ریچارد مارشال با فیلسوفان پیشرو معاصر است که توسط مهدی رعنایی به فارسی برگردانده شده است.

کتاب «فلسفه به ­وقت سۀ صبح» جدیدترین کتاب انتشارات ترجمان علوم انسانی است که در ۳۱۹ صفحه و با قیمت ۲۳ هزارتومن روانۀ بازار نشر شده است.

کد خبر 3883132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha