۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان خبر داد:

تخریب ۱۶۸ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان‌ در اثر سیلاب

تخریب ۱۶۸ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان‌ در اثر سیلاب

زاهدان - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارندگی های چند روز اخیر در سطح استان به ۱۶۸ واحد مسکونی آسیب جدی وارد شده است.

رضا اربابی در گفتگو با خبرنگارمهر، اظهار داشت: با توجه به بارندگی های بی سابقه چند روز اخیر در سطح استان سیستان و بلوچستان علاوه بر خسارت هایی که به زیرساخت ها و بخش کشاوری استان وارد شده تاکنون ۱۶۸ واحد مسکونی شناسایی شده که بیش از ۶۰ درصد به آنها آسیب وارد شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه مسیرهای مواصلاتی استان به جز ۳ مسیر بازگشایی شده است و با توجه به تلاش نیروهای راهداری و امدادی امیدواریم به زودی آن ۳ مسیر هم بازگشایی شود.

وی گفت: در حال حاضر تیم‌های ارزیاب در سطح استان سیستان و بلوچستان در حال برآورد میزان خسارت هستند که طبق برنامه ریزی مقرر شده است تا روز دوشنبه هفته آینده گزارش نهایی تهیه شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به میزان خسارات برای افرادی که منازل مسکونی آن ها آسیب جدی دیده است وام ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود:  همچنین طبق برآوردی که تاکنون انجام شده به ۷۰۰ واحد مسکونی خسارت وارد شده است که البته ۱۶۸ واحد دارای خسارت های جدی هستند.

وی گفت: بیشترین میزان خسارت وارد شده به منازل مسکونی در جنوب استان است که عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 3888047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha