۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۱

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان:

۱۴محور اصلی در استان سیستان و بلوچستان فاقد ابنیه فنی است

۱۴محور اصلی در استان سیستان و بلوچستان فاقد ابنیه فنی است

زاهدان - مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ضعف زیرساخت ها در این استان ۱۴محور اصلی در استان سیستان و بلوچستان هنوز فاقد ابنیه فنی هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، ایوب کرد در جلسه ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان که ظهر امروز با حضور دبیر کل هلال احمر کشور و تعدادی از مسئولان استان در محل فرماندری شهرستان ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بارندگی های اخیر آسیب های جدی به برخی از راه های جنوب استان وارد شده است که اکیپ های راهداری در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزارکیلومتر راه در محدوده اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان وجود دارد، افزود: از این میزان ۱۱۰۰ کیلومتر آن را راه های اصلی، ۱۳۰۰ کیلومتر را راه های فرعی و  ۸۳۰۰ کیلومتر را راه های روستایی تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ محور اصلی در استان سیستان و بلوچستان فاقد ابنیه فنی هستند، افزود: از بیش از هشت هزار کیلومتر راه روستایی جنوب استان فقط سه هزار کیلومتر آن آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با هدف بهبود محورها مواصلاتی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برنامه هایی از قبیل احداث ۱۷ پل در دست اجرا است.

رضا نجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و ایجاد سیلاب در جنوب استان نزدیک به ۷۴۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی این منطقه وارد شده است.

وی افزود: باتوجه به محدودیت های موجود در حال حاضر ۷۳ هزار هکتار از اراضی استان فاقد کشت هستند.

همچنین در ادامه این جلسه ایرج ضاربان رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در جریان بارندگی های اخیر با تلاش نیروهای امدادی ۹ مادر باردار گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند.

کد خبر 3889577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha