۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر:

قم یکی از فعال‌ترین استان‌ها در میزبانی مسابقات تنیس روی میز است

قم یکی از فعال‌ترین استان‌ها در میزبانی مسابقات تنیس روی میز است

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: قم یکی از فعال‌ترین استان‌ها در میزبانی مسابقات تنیس روی میز است و برنامه ما برای اخذ میزبانی تداوم دارد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ما در قم روی ۲ بخش متمرکز هستیم. هم بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی. قصد نداریم موفقیت‌ها را تنها به بخش قهرمانی محدود کنیم و اعتقاد ما این است که از دل توسعه همگانی تنیس روی میز قهرمان بیرون می‌آید.

وی افزود: بسیاری از نفراتی که امروز در باشگاه‌های ما مشغول تمرین هستند تا از مدارس به سمت تمرین جذب شده‌اند و یا از فضاهای عمومی مثل کانون‌ها و مسابقات همگانی بوستان‌ها و برنامه های تنیس روی میز قم در بخشی اساسی بر توسعه در بخش عمومی استوار است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: توسعه رسانه‌ای تنیس روی میز و آشنایی مردم با این رشته شرایط را بهتر خواهد کرد. خوشبختانه مثلث هیأت تنیس روی میز، آموزش و پرورش و شهرداری تعامل بسیار خوبی برای گسترش تنیس روی میز در قم داشته‌اند. این موضوعی بود که مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون هم در سفر به قم بر آن اذعان کرد.

عموییان بیان داشت: هر سال در ایام نوروز در بوستان‌های قم میزبان مسافران نوروزی هستیم و به طور مداوم در سطح شهر، برنامه‌های عمومی داریم ضمن این که امروز قم فعال‌ترین استان کشور در زمینه اخذ میزبانی است. مسابقاتی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ در قم برگزار شده که برگزاری آن با این تعداد ورزشکار بی نظیر بوده است.

وی عنوان کرد: ما سال گذشته توانستیم مسابقات بین المللی دهه فجر را در قم برگزار کنیم و حضور ۲ بازیکن از کره شمالی در قم کمک بزرگی برای ورزشکاران و مربیان ما بود. برنامه ما برای اخذ میزبانی تداوم دارد و آخرین میزبانی ما در اوایل زمستان با برگزاری مسابقات رنکینگ دختران نوجوان کشور در قم صورت گرفت.

 رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: آینده خوبی برای تنیس روی میز قم متصور هستم و این شرایط مطلوب ناشی از همبستگی همه خانواده‌ای رشته در قم است. درهای هیئت تنیس روی میز قم همیشه برای همه باز بوده و هست و برای موفقیت به کار جمعی نیاز داریم.

کد خبر 3891539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha