۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت:

افزایش کیفیت کالاهای داخلی و توسعه صادرات در اولویت است

افزایش کیفیت کالاهای داخلی و توسعه صادرات در اولویت است

بهشهر- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش کیفیت کالاهای داخلی و توسعه صادرات در اولویت است و تولیدکنندگان به این مسئله توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی نیا ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح یک طرح صنعتی در بهشهر افزود: اکنون با حمایت‌هایی که از تولیدکنندگان در حال انجام است تولید در اوج است و باید برای افزایش تولید داخلی تلاش بیشتری انجام شود.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت با استفاده از منابع درآمد هدفمندی یارانه‌ها و گذاشتن این منابع در اختیار سیستم بانکی، تسهیلاتی را برای واحدهایی که با مشکلات مالی روبرو بودند قرار داده‌شده که بسیار مؤثر بوده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها و شهرستان‌ها به‌منظور شناسایی واحدهای نیمه فعالی که دارای مشکلات مالی و نقدینگی هستند در دستور کار قرارگرفته و بخش مهمی از این مشکلات در حال رفع است.

صالحی نیا گفت: مشکل عمده سرمایه‌گذاران ما در حال حاضر نقدینگی است که براساس سیاست‌های مختلفی که صنایع برای آنان در نظر گرفته‌شده است اقدام و برای رفع مشکلات اقدام کنند.

دو طرح تولیدی با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد که افتتاح کارخانه راش سازه بهشهر با اشتغال‌زایی برای ۶۰ نفر و با ظرفیت تولید خوراک دام و طیور در ظرفیت ۶۰ هزار تن و بااعتبار ۴۰ میلیارد ریالی و سوله ذخیره کنجاله کارخانه بهپاک بهشهر بااعتبار ۱۵ میلیارد ریالی ازجمله این پروژه‌ها بودند.

کد خبر 3897726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha