۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۲۴

رئیس شورای اسلامی استان قم:

مشکلات زیست محیطی با وجود مدیریت چندگانه حل نمی‌شود

مشکلات زیست محیطی با وجود مدیریت چندگانه حل نمی‌شود

قم - رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: نمی‌شود مدیریت چندگانه‌ در استان وجود داشته باشد و انتظار داشته باشیم مشکلات زیست محیطی حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بختیاری غروب سه‌شنبه در نشست صمیمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با نخبگان و نهادهای مدنی حامی محیط زیست استان قم که در تالار امام رضا(ع)  فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در مجموع شورای استان کمیته محیط زیست تشکیل شده است و ارتباط خوبی هم بین مجموعه مدیریت شهری با مجموعه محیط زیست وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بعضی موارد نیاز به تصمیمات کلان وجود دارد، گفت: تحقق مدیریت یکپارچه می‌تواند در بسیاری از تصمیمات راهگشا باشد.

رئیس شورای اسلامی استان قم تصریح کرد: نمی‌شود مدیریت چندگانه‌ای وجود داشته باشد و انتظار داشته باشیم مشکلات زیست محیطی حل شود لذا باید در قالب برنامه‌هایی که سالانه برگزار می‌شود به این موضوع پرداخته شود.

ضرورت ایجاد کمربند سبز در قم

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در قم که مغفول مانده و باید به آن توجه شود ایجاد کمربند فضای سبز است و باید ردیف‌های بودجه‌ای برای این منظور دیده شود.

بختیاری در خصوص آلودگی هوای قم نیز گفت: قم دارد به یک شهر آلوده تبدیل می‌شود که باید برای جلوگیری از آن فکری کرد؛ توزیع بنزین یورو ۴ می‌تواند در جلوگیری از این امر مؤثر باشد.

وی گفت: برای داشتن استانی پاک باید با همکاری یکدیگر در بحث آلودگی و پالایش آلاینده‌ها تصمیمات جدی بگیریم.

کد خبر 3900534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha