۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

اقتدار حاکمیت دینی فراتر از آرمان های اول انقلاب بود

اقتدار حاکمیت دینی فراتر از  آرمان های اول انقلاب بود

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اقتدار حاکمیت دینی فراتر از آرمان های اول انقلاب بود و اسلام به عنوان تنها سنگلاخ در مسیر جهانخواری استکبار محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی شامگاه سه شنبه در دیدار با اصناف و بازاریان که در مسجد خاتم الانبیا(ص) در بازار جنت مشهد صورت گرفت، اظهار کرد: آنچه که مردم را پیرو امام راحل (ره) کرد مطابقت هدف و مبنای امام خمینی مبنی بر حاکمیت دین با ایده و آرمان های مردم بود.

وی اقتدار حاکمیت دینی را فراتر از آرمان های اول انقلاب دانست و ادامه داد: اگر این آرمان ها بر هم منطبق نبود مردم به هیچ وجه دنبال یک عمامه به سر راه نمی افتادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: روزی که با شاه مبارزه می شد کسی فکر نمی کرد اسلام به این قدرت برسد و اکنون دین طوری حاکم شده که اسلام به عنوان تنها سنگلاخ در مسیر جهانخواری استکبار محسوب می شود.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: کسانی که می گویند ۹۸ درصدی که به جمهوری اسلامی رای دادند نمی فهمیدند جمهوری اسلامی چیست، به انسانیت توهینی کرده اند که در هیچ مکتب و منطقی جایگاهی ندارد.

وی با بیان ینکه در حال حاضر جریان هایی در کشور وجود دارند که در عرصه تحجر چشم باز کرده اند و حاکمیت دین و امتیازات آن را نادیده می گیرند،‌گفت: این ها کسانی هستند که زمان انقلاب در خانه خود نشسته بودند اما امروز تا کوچکترین ضعفی می بینند،  فریاد اسلام و دین سر می دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: یک عده نیز مدعی هستند که هیچ فقیری نباید پیدا شود در حالی که در حکومت امیرالمومنین(ع) نیز افراد فقیری وجود داشتند اما زندگی حضرت علی(ع) در سطح نازلی بود و امروز نیز زندگی رهبر معظم انقلاب با نازلترین سطح زندگی مردم برابر است.
 

کد خبر 3900817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha