۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴

روحانی در جمع خبرنگاران:

حضور میلیونی مردم پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است

حضور میلیونی مردم پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است

رئیس جمهور راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور را نمایش اقتدار ملی کشورمان دانست و گفت: این حضور میلیونی، پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز جمعه و در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور میلیونی مردم در این مراسم در سراسر کشور، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حرکت می‌کند.

رییس‌ جمهور حضور میلیونی مردم را نمایش قدرت و اقتدار ملی کشورمان دانست و گفت: مردم به خیابان‌ها آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب اسلامی و راه امام(ره) و مقام معظم رهبری تنها نیست.

روحانی با بیان اینکه حضور مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از پیام خاصی برخوردار است، اظهار داشت: این حضور پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است و مردم با حضور خود به جهان به دنیا اعلام می‌کنند که باید به ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن بگویند و زبان قلدری و تهدید را به کار نبرند.

رییس‌ جمهور خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول ۳۸ سال گذشته نشان دادند که هرکس با زبان تهدید با این ملت سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد.

روحانی افزود: مسیر ملت ایران کاملاً روشن است و بدون تردید تهدیدکنندگان از راهی که انتخاب کرده‌اند، ‌پشیمان می‌شوند.

رییس‌ جمهور تصریح کرد: انقلاب اسلامی زنده است و سرزنده‌تر از گذشته به مسیر تعالی خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 3902886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha