۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴

رئیس پلیس‌راه بوشهر خبر داد؛

۳ کشته و ۲ مجروح در تصادف کامیون و پژو در اتوبان خلیج فارس بوشهر

۳ کشته و ۲ مجروح در تصادف کامیون و پژو در اتوبان خلیج فارس بوشهر

بوشهر- رئیس پلیس‌راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در اتوبان خلیج فارس بوشهر پنج نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ جابر پاپری گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف در اتوبان خلیج فارس بوشهر نرسیده به روستای احمدی بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از وقوع تصادف بین یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ بوده که در اثر این حادثه سه نفر از سرنشین‌های خودروی پژو فوت و دو نفر دیگر مجروح که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل شده اند.

رئیس پلیس راه استان در تشریح علت حادثه گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راه علت این حادثه عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پژو ۴۰۵ عنوان شده است.

پاپری، به همه رانندگان و شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی، هرگونه سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی، ورود یکباره و بدون ایست و توجه از محورهای فرعی به اصلی خودداری کنند.

کد خبر 3903890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha