۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۳۴

با پیروزی تیم‌های سلامت و آکادمی قائمی؛

فصل جدید لیگ تنیس روی میز استان قم آغاز شد

فصل جدید لیگ تنیس روی میز استان قم آغاز شد

قم - فصل جدید مسابقات لیگ تنیس روی میز باشگاه‌های استان قم با پیروزی تیم‌های سلامت و آکادمی قائمی و تعویق یک مسابقه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های استان قم روز شنبه هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و ۶ تیم حاضر در مسابقات وارد رقابت شدند تا تنور مسابقات استانی تنیس روی میز در قم داغ شود.

در مسابقات برگزار شده در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی قم، تیم تنیس روی میز آکادمی پینگ پنگ قائمی در دیدار برابر تیم شهید محمدی ۴ بر ۲ شکست خورد تا فصل را با شکست آغاز کند و در خانه حریف ، بازنده میدان را ترک کند.

تیم سلامت در یکی دیگر از مسابقات هفته نخست به دیدار تیم آموزشگاه مصطفی خمینی رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو بردارد و با احتساب این پیروزی در صدر جدول مسابقات هفته نخست قرار گیرد.

تیم‌های آینده سازان و زرین ترنج مهرو قرار بود سومین و آخرین مسابقات هفته اول این پیکارها را برگزار کنند که این بازی در نهایت به تعویق افتاد و قرار است در زمان دیگری برگزار شود.

بر اساس اعلام هیئت تنیس روی میز استان قم، این مسابقات در قالب ۷ بازی برگزار شده که ۶ بازی به صورت انفرادی انجام می‌شود و یک مسابقه نیز دوبل انجام می‌شود.

با برنامه ریزی این هیئت ورزشی، قرار است لیگ استانی طی ۵ هفته به صورت دوره‌ای و چرخشی در باشگاه‌های مختلف سطح شهر قم برگزار شود و هیئت تنیس روی میز، برگزاری این مسابقات را گامی برای توسعه باشگاه‌های خصوصی تنیس روی میز در قم دانسته است.

این در شرایطی است که تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر استان قم چندی پیش در مسابقات آزاد کشور در آبادان شرکت کرد و موفق به کسب نتایج قابل توجهی شد.

کد خبر 3904595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha