در دانشگاه علم و صنعت؛

دومین استارتاپ «دمو» در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود

دومین استارتاپ «دمو» در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود

مرکز فن بازار ملی ایران دومین رویداد استارتاپ «دمو»، رویداد ارائه استارتاپ‏های IT و ICT به سرمایه گذاران را برگزار می‏ کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏ها و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) دومین رویدادStartup Demo را در روز ۱۵ اسفندماه ۹۵ در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار کند.

این رویداد با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و از طرف دیگر شرکت­های نوپا و استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) بعنوان سرمایه ­پذیران برگزار می­ شود.

در این رویداد استارتاپ‏ها و شرکت­ها ایده خود را برای سرمایه‏ گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه­ گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (B۲B) و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه­ گذاری  در آنها اعلام تمایل خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏ بازار ادامه خواهد داشت.

رویدادهای استارتاپ­ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت­ های نوپا و استارتاپ ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت­های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند .

اولین دوره استارتاپ دمو در آبان ماه ۹۵ با ارائه ۱۲ استارتاپ به ۵ سرمایه گذار در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد که تاکنون یک مورد سرمایه گذاری محقق شده و چند مورد دیگر نیز در حال برگزاری مذاکرات و حصول توافقات هستند.

مهلت ثبت نام در این برنامه تا پایان بهمن ۹۵ است.

کد خبر 3904788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha