۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز:

واحدهای صنعتی در شهرستان البرز ۵۰۷ بار پایش شدند

واحدهای صنعتی در شهرستان البرز ۵۰۷ بار پایش شدند

قزوین- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: در ده ماهه سال جاری کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز ۵۰۷ بار از واحدهای صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی بازدید کرده اند.

سیاوش غیاثوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای نظارت محیط زیستی بر فعالیت واحدهای تولیدی و خدماتی و جلوگیری از ورود آلاینده ها به محیط زیست در ده ماهه سال جاری ۵۰۷ بار از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی شهرستان البرز بازدید شده است که از این تعداد ۴۱ واحد طی ۱۳ ماموریت شبانه پایش شده اند.

وی افزود: پیرو پایش های انجام شده ۷۳ بار از پساب خروجی تصفیه خانه ها نمونه برداری و برای آنالیز به آزمایشگاه اداره کل ارسال شده است. در همین مدت نیز ۷ بار از آلاینده های خروجی از دودکش واحدهای صنعتی نمونه برداری شده و بر اساس نتایج نمونه برداری ها ۳۹ اخطار برای رفع آلودگی آب، ۱۶ اخطار برای رفع آلودگی هوا، ۹ اخطار برای مدیریت پسماندها و ۱ اخطار نیز برای رفع آلودگی صدا صادر شده است.

غیاثوند در پایان اعلام کرد: بر اساس پایش های انجام شده و نتایج نمونه برداری ها ۶ پرونده تخلف محیط زیستی در خصوص آلودگی هوا، پسماند و فاضلاب برای افراد و واحدهای تولیدی تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.

کد خبر 3910240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha