۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۲۰

استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم معرفی طرح‌هایی که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد تکمیل می‌شود

لزوم معرفی طرح‌هایی که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد تکمیل می‌شود

یزد ـ استاندار یزد بر لزوم معرفی طرح‌هایی که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد ۹۶ در استان یزد تکمیل می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: تکلیف برخی طرح ها باید مشخص شود و طرح هایی که در ماه های اردیبهشت و خرداد ۹۶ تکمیل می شود باید هرچه سریعتر به استانداری معرفی شود.

وی همچنین بر لزوم تلاش و اقدام جدی برای جذب اعتبارات استان تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های استان یزد جذب اعتبارات اختصاص یافته را در اولویت کاری خود قرار دهند.

استاندار یزد همچنین از دستگاه‌های استان خواست: اعتبارات ملی را نیز با جدیت مورد پیگیری قرار دهند و علاوه بر آن اعتبارات مورد نیاز برای مواقع بروز بحران در یزد نیز در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: تجربه حادثه خوزستان و قطعی برق می تواند یک استان را فلج کند بنابراین این تجربیات باید برای استان‌های دیگر عبرت باشد و از آن به عنوان یک تجربه ارزنده در مواقع لزوم استفاده شود.

میرمحمدی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف باید دقت نظر کافی را داشته باشند و هر اقدامی که در زمره وظایف آنهاست در راستای پیشگیری از وقوع بحران انجام دهند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سیستم اداری باید یک سیستم بالنده و پویا باشد، اظهار داشت: نیروهای ناکارآمد جایگاهی در سیستم اداری ندارد بنابراین اینکه از کمبود نیرو گلایه می شود نیز در بسیاری از دستگاه‌ها حرف پذیرفته شده‌ای نیست زیرا نیروهای موجود باید کارآمدی لازم را داشته و امور را به انجام برسانند.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی نیروی انسانی در یزد خبر داد و گفت: فرمانداران و مدیران استانی دو نفر از افراد مستعد و شایسته و دارای توانمندی‌های لازم را برای شرکت در این دوره ها معرفی کنند.

این جلسه که با پنج دستور کار پیگیری شد، چهار مصوبه داشت و نمایندگان مردم مناطق مختلف استان یزد در مجلس نیز از غایبان این جلسه بودند.

کد خبر 3910882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha