۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۰

حضور رکوردار سه‌گانه کشور در «سرای نور»

حضور رکوردار سه‌گانه کشور در «سرای نور»

سرای نور اولین مرکزی است که برای نوجوانان کارتن‌خواب فعالیت خواهد کرد، این مرکز قرار است بیش از ۷۰ نوجوان ۱۰ تا ۱۷ سال را ساماندهی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شعبانی فرد، رکوردار سه گانه کشور که با شعار «لغو کار کودک» بعد از حرکت از انزلی اولین جایی اولین جایی با دوچرخه اش که هدیه از طرف کودکان کارتن خواب است در سرای نور(مرکز اقامتی-آموزشی نوجوانان آسیب دیده کارتن خوابی و اعتیاد) حضور پیدا کرد.

وی در مورد این حرکتش گفت: اینکه از دریای خزر تا خلیج فارس را سه گانه طی می کنم به این دلیل است که بتوانم برای لغو کار کودک کاری انجام بدهم و صدای کودکان کار به گوش مردم برسانم. لغو کار کودک موضوعی است که باید همین امروز اتفاق بیافتد، البته مطالبه اصلی خدمات بهداشتی درمانی رایگان توسط وزارت بهداشت است.

شعبانی فرد در مورد حضورش در سرای نور افزود: سرای نور قرار است از کودکان کارتن خواب حمایت کند، کودکانی شاید روزی کودک کار بودند ویا هستند و در نهایت به دلیل نداشتن جای خواب و زندگی در خیابان زندگی می کنند و چه چیز بهتر از اینکه این نوجوانان و مرکزی که قرار است برایشان افتتاح شود میزبان من باشند.

شعبانی فرد تاکید کرد: امیدوارم با همین حرکت ها بتوانیم تغییری از قانون حمایت از حقوق کودکان کار انجام بدهیم، خلا قانونی که نتوانسته باری از روی دوش کودکان بردارد.

کد خبر 3911843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha