۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵

از ۱۸ اسفندماه جاری انجام می شود؛

آغاز جشن نیکوکاری در خراسان شمالی

آغاز جشن نیکوکاری در خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» از ۱۸ اسفندماه جاری به مدت سه روز در استان برگزار می شود.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کمیته امداد خراسان شمالی به منظور توانمندسازی افراد تحت حمایت خود اقدامات موثری از جمله برگزاری جشن‌های عاطفه، نیکوکاری و ... انجام می‌دهد.

اهرابی اضافه کرد: کمیته امداد خراسان شمالی برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان، نیازمند همیاری و حمایت مردم خیر و نیکوکار است.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری سال گذشته در ۸۹۶ پایگاه خراسان شمالی، اظهار کرد: امسال نیز این جشن در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران است.

اهرابی با بیان اینکه بیش از ۳۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند، گفت: در استان پنج هزار یتیم تحت پوشش، هفت هزار دانش آموز و یک هزار و ۵۰۰ نفر دانشجوی نیازمند وجود دارد.

وی افزود: شماره حساب ۱۴۰۰۵۰۸۰۰۴۰ نزد بانک مسکن، برای دریافت وجوهات مردم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 3913193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha