۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰

نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور:

باید از دستکاری آمار پرهیز کرد/تحولات به توده مردم منتقل نشده است

باید از دستکاری آمار پرهیز کرد/تحولات به توده مردم منتقل نشده است

همدان - نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور بابیان اینکه باید از دستکاری آمار پرهیز کرد، گفت: تحولات صورت گرفته به توده مردم منتقل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیرکوند پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه گزارش دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان گزارشی بسیار خوب و قابل تقدیر است، گفت: باید از دستکاری آمار پرهیز کرد چراکه در گذشته این کار انجام و اعتماد مردم سلب شد.

نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور  با تاکید بر اینکه دولت بنا بر ارائه اطلاعات نادرست ندارد، گفت: استان همدان در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی و آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است، وضعیت بسیار خوب و جایگاه خوبی دارد.

وی با بیان اینکه نخبگان تحول صورت گرفته را متوجه می شوند اما این تحولات به توده مردم منتقل نشده است، گفت: روند نزولی، متوقف شده و روبه رشد است و این رشد قابل ارائه و افتخار است و باید به توده ها گفته شود.

نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور عنوان کرد: باید برنامه های سازمان یافته ای برای انتقال دستاوردها به مردم استان از طریق صدا و سیما، مساجد و رسانه ها انجام شود.

شیرکوند ادامه داد: اگر تلاش‌های صورت گرفته به جامعه منتقل نشود، نمی‌گوییم دشمنان بلکه مخالفان و رقیبان دولت و افرادی که در استان و کشور سیاه‌نمایی می‌پراکنند ورود خواهند کرد پس دولت باید اطلاع رسانی را در برابر این افراد به درستی انجام دهد.

نماینده معین هیئت دولت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور یاداور شد: همایش‌ها باید از سطح جامعه فراتر رفته و با توده‌های مردم در بخش‌های مختلف ارتباط برقرار کرد.

شیرکوند اضافه کرد: با یک برنامه‌ریزی دقیق و ارائه گزارش به مردم می‌توان مردم را خوشحال‌تر کرد و مسئولان نیز وظیفه خود را بهتر انجام خواهند داد.

کد خبر 3915508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha