۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳

اخبار پلیس/

دستگیری نوجوان عامل توزیع چک پول تقلبی در کرمانشاه

دستگیری نوجوان عامل توزیع چک پول تقلبی در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک نوجوان ۱۷ ساله و عامل توزیع ۱۳ فقره چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه نوجوانی اقدام به پرداخت چک پول جعلی به متصدی یکی از شعب بانک های دولتی شهرستان کرمانشاه کرده است، مراتب به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا اکیپی از ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه وارد عمل شدند و با کنترل دوربین های مداربسته، عامل توزیع چک پول های تقلبی را که نوجوانی حدودا ً ۱۷ ساله بود، شناسایی و در حوالی بانک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم تعداد ۱۳ فقره چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی کشف شده است، گفت: این نوجوان ۱۷ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مراحع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شیرزادی خاطرنشان کرد: احتمال می رود افراد بیشتری پشت پرده این موضوع باشند و این نوجوان قربانی نیات سودجویانه آنها شده باشد، لذا کار اطلاعاتی و تلاش های پلیس این شهرستان در خصوص دستگیری سایر افراد احتمالی مرتبط با این پرونده با تمام توان در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد.

کشف بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی قاچاق در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از کشف بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: ارزش این محموله بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ "سعید حاجی آبادی" اظهار کرد: مأموران ایستگاه "شهید علیزاده" حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه نیسان را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: دو هزار و ۲۱۳ قلم لوازم خانگی فاقد مدارک مثبته گمرکی از خودروی مورد بحث کشف شد و اقلام مکشوفه به همراه متهم به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده تا پیش از این سابقه کیفری نداشته است، خاطرنشان کرد: کارشناسان حوزه کالای قاچاق، ارزش محموله را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حاجی آبادی تصریح کرد: این محموله از مرزهای غربی بارگیری شده بود اما پیش از توزیع در شهر کرمانشاه، توسط عوامل انتظامی توقیف شد.

کشف ۲۰ تن برنج قاچاق در اسلام آباد غرب

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله ۲۰ تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" بیان کرد: مأموران پاسگاه بخش حمیل حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون کشنده به دلیل بی توجهی راننده به ایست پلیس مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: عوامل انتظامی طی بازرسی از کامیون موصوف ۲۰ تن برنج فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند و خودرو را به همراه متهم به مقر پلیس انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طبق اظهارات راننده، محموله برنج قاچاق از بندر امام خمینی (ره) به مقصد کرمانشاه بارگیری شده بود، لذا متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مرزبانی ارزش محموله برنج قاچاق را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: محموله مورد نظر به مراجع ذی صلاح تحویل داده شده است.

وی یاداور شد: کالای قاچاق علاوه بر رکود بازارهای داخلی و افزایش آمار بیکاری در کشور، از استانداردهای لازم برخوردار نیست و سلامت مصرف کنندگان را با خطر جدی روبه رو خواهد کرد.

۲۳ تن شیرخشک غیربهداشتی توسط انتظامی دالاهو کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۳ تن شیرخشک غیربهداشتی خبر داد و گفت: مقصد این محموله یکی از کارخانجات استان اصفهان بوده است.

سردار "منوچهر امان اللهی" عنوان کرد: عوامل انتظامی ایستگاه بازرسی بالاطاق شهرستان دالاهو، حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته ۲۳ تن شیرخشک غیر بهداشتی کشف و راننده به همراه خودرو جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: راننده در بازجویی های پلیسی معترف شده که محموله را از مرزهای غربی به مقصد استان اصفهان بارگیری کرده است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه هیچگونه سابقه کیفری در پرونده متهم به ثبت نرسیده است، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و خودرو نیز تا تعیین تکلیف از سوی مراجع ذی صلاح، در پارکینگ خواهد ماند.

وی گفت: کارشناسان مربوطه ارزش محموله را بیش از دو میلیارد ریال اعلام کرده اند که توزیع این حجم از شیرخشک غیربهداشتی سلامت مصرف کنندگان را با خطر جدی مواجه می کرد.

کد خبر 3915520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha