۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸

معاون فرماندار رزن:

کنترل قیمت ها در بازار شب عید رزن نیازمند برنامه ریزی است

کنترل قیمت ها در بازار شب عید رزن نیازمند برنامه ریزی است

رزن- معاون فرماندار رزن بر لزوم کنترل قیمت اجناس تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی برای کنترل قیمت ها در بازار شب عید رزن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوربخش ظهر شنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان رزن با بیان اینکه باید نظارت دقیقی بر بازار رزن صورت گیرد، گفت: وظیفه این کارگروه، نظارت بر قیمت عرضه اقلام مورد نیازی است که ملاک قیمت گذاری آن کشوری و منطقه ای است.  

وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد، یادآور شد: در برخی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می شود باید تلاش کرد تا نظارت از برنامه خارج نشود و دستگاه ها نیز مراقب باشند که دچار کمبود اقلام مورد نیاز مردم نشویم.  

معاون فرماندار رزن اظهار داشت: بازار نقشی مهم و کلیدی در تأمین نیاز مردم دارد و در این راستا مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های مرتبط وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی نظارت جدی بر واحدهای صنفی به منظور کنترل بازار را امری ضروری دانست و ادامه داد: لزوم کننترل قیمت های اجناس در شب عید باید مورد توجه قرار گیرد و نباید حجم تقاضا در قیمت ها تاثیری داشته باشد و صنوف ملزم به رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار هستند.  

نوربخش با تاکید بر اینکه سلامتی مردم در اولویت کاری دولت قرار دارد و نباید در این مورد کم کاری صورت گیرد خواستار پاسخگویی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن در خصوص عدم حضور نماینده بهداشت در گشت های مشترک شهرستان شد و افزود: طبق گزارش های ارائه شده نماینده بهداشت در گشت های مشترک شهرستان حضور نداشته و باید در این رابطه پاسخگو باشند.

رئیس شبکه تعاون روستایی شهرستان رزن با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی رزن وظیفه تنظیم بازار میوه را در شهرستان بر عهده دارد، گفت: در صورتی که بازار از تعادل خارج شود میوه بیشتری به بازار تزریق می‌شود تا قیمت میوه به تعادل اولیه بازگردد و مردم در خرید میوه با مشکل مواجه نشوند.

 وی از توزیع ۵۰ تن پرتغال و ۳۰ تن سیب در شب عید خبر داد و اظهار داشت: ۸۰ تن میوه شب عید به نرخ دولتی در پایگاه‌های عرضه مستقیم میوه در شهرستان رزن توزیع می‌شود.

کد خبر 3916857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha