۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲

استاندار زنجان:

میزان رشد مالیات زنجان به ۹ درصد کاهش یافت

 میزان رشد مالیات زنجان به  ۹ درصد کاهش یافت

زنجان-استاندار زنجان از کاهش سهم میزان رشد مالیاتی این استان در لایحه بودجه خبرداد و گفت: میزان رشد مالیات زنجان در سال ۹۶ به ۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه توسعه صادرات استان در جمع خبرنگاران، افزود: میزان رشد سهم مالیاتی  استان زنجان در میان مردم نگرانی هایی ایجاد کرده بود که خوشبختانه مرتفع شد و این میزان به ۹ درصد کاهش یافت.

وی اظهار کرد:  در خصوص مالیات مطالباتی در بین مردم مطرح بوده که با تلاش نمایندگان و با همراهی مسئولان استان، با خبر شدیم که این امر مرتفع شده و پیشنهادی که در خصوص مالیات از سوی ستاد درآمد انجام شده ۱۵.۵ درصد و در لایحه دولت ۲۸.۴ درصد بود، کاهش یافته است.

استاندار زنجان گفت: با پیگیری هایی که از سوی استانداری و نمایندگان انجام شده خوشبختانه در کمیسیون تلفیق این عدد به ۹ درصد رسیده است.

درویش امیری تاکید کرد: در ابتدا میزان افزایش سهم مالیات  استان زنجان در بودجه ۹۶، ۱۵.۵ درصد از سوی استان در نظر گرفته شده بود که این رقم در لایحه بودجه به ۲۸.۴ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه میزان رشد مالیات  استان زنجان قبل از این  ۲۸.۴ درصد در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه امروز به ۹ درصد رسید، ادامه داد: خوشبختانه میزان رشد مالیات زنجان با سایر استانها برابر شده  و پیشنهاد کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس به تصویب می رسد.

کد خبر 3920107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha