۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰:۰۰

مدیرعامل شرکت غله لرستان:

۸۰۲ تن برنج هندی و سفید در لرستان توزیع شد

۸۰۲ تن برنج هندی و سفید در لرستان توزیع شد

خرم آباد- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ استان لرستان از توزیع ۸۰۲ تن برنج هندی و سفید با قیمت مصوب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ملکی شامگاه سه شنبه در کارگروه تنظیم  بازار لرستان با اشاره به اینکه دو نوع برنج با قیمت مصوب برای مصرف مردم در ایام عید توزیع می شود، اظهار داشت: برنج سفید به قیمت هر کیلو ۲۴۰۰ تومان به مباشران فروخته شده و به قیمت هر کیلو ۲۷۰۰ تومان در بازار به مردم فروخته می شود.

وی با بیان اینکه برنج هندی به قیمت هر کیلو ۳۵۰۰ تومان به مباشران فروخته شده و با قیمت ۳۸۰۰ تومان به دست مردم می رسد، تصریح کرد: همچنین شکر نیز به قیمت هر کیلو ۲۵۲۰ تومان به مباشران فروخته شده و با قیمت هر کیلو ۲۸۵۵ تومان در بازار به دست مصرف کننده می رسد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ استان لرستان قیمت کره خوراکی ۱۰۰ گرمی را ۲۹۰ تومان و کره ۵۰ گرمی را ۱۵۰ تومان عنوان کرد.

ملکی با تاکید بر اینکه برنج لرستان از تهران و شکر استان از اصفهان تامین می شود، افزود: تاکنون ۸۰۲ تن برنج و ۱۴۵ تن شکر در اختیار مباشران برای توزیع در سطح استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۲۲۰ تن برنج در خرم آباد توزیع شده است، ادامه داد: ۱۱۲ تن برنج در الیگودرز، ۷۰ تن در نورآباد، ۱۲۰ تن در رومشکان، ۱۴۰ تن در بروجرد، ۲۰ تن در دورود، ۳۵ تن در الشتر، ۲۰ تن در پلدختر و ۳۵ تن در ازنا توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ استان لرستان یادآور شد: محدودیتی در توزیع شکر و برنج در استان نداریم و این برنج ها از طریق فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان توزیع می شود.

کد خبر 3920440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha