۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مطرح کرد:

نارضایتی شهروندان از نوسان قیمت در بازار/ اجرای طرح ویژه نوروزی

نارضایتی شهروندان از نوسان قیمت در بازار/ اجرای طرح ویژه نوروزی

کرمانشاه- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نوسانات قیمت در بازار را از عمده تخلفات اعلام کرد و گفت: طرح ویژه نوروزی با جدیت در حال انجام است.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به منظور رفاه حال شهروندان باهمکاری دستگاه های دیگر همچون دانشگاه علوم پزشکی، صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف کار نظارت بر بازار شب عید را بر عهده دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: رسالت تعزیرات حکومتی صدور حکم و اجرای احکام است و بر اساس آیین نامه اجرایی سازمان تعزیرات، به منظور دفاع از حقوق مصرف کنندگان و دسترسی مردم به کالا و خدمات بهتر با جدیت فعالیت نظارتی خواهیم داشت.

جودکی بیان اینکه طرح ویژه نوروزی تعزیرات حکومتی از ۲۸ بهمن تا ۱۵ فروردین انجام می‌شود، گفت: اکیپی متشکل از همکاران ما در تعزیرات در سطح شهر کار نظارت را انجام می‌دهند.

وی سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و سامانه ۱۲۴ را برای دریافت گزارشات مردمی از گران فروشی، تخلفات بهداشتی، احتکار و کم فروشی و... اعلام کرد و گفت: به شکایات شهروندان حتما رسیدگی خواهد شد.

جودکی با اشاره به کمبود نیرو در بحث بازرسی ها و نظارت بر بازار بیان کرد: عمده مشکل شهروندان در بازار بحث نوسان قیمت ها و گران فروشی است.

وی افزود: در طرح ویژه نوروزی نظارت بر هتل ها، شرکت های مسافرتی و هواپیمایی، رستوران ها، مهمانپذیرها و... به صورت ویژه انجام می‌پذیرد.

کد خبر 3925611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha