۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۰۷

وزیر ارتباطات:

امیدواریم دولت تعهدات وزرا را محقق کند

امیدواریم دولت تعهدات وزرا را محقق کند

مشهد- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:طی دو ماه گذشته اقدامات خوبی در دولت صورت گرفته است و امیدواریم در فرصت باقیمانده،دولت آنچه که وزرا تعهد کرده اند را محقق کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی بعداظهر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان خواف، با بیان اینکه هرجا که جز مناطق محروم و کمتر برخوردار خدمتی صورت می گیرد خوشحال کننده است، گفت: یکی از تاکیدات مکرر رئیس جمهور چه قبل و چه بعد از انتخابات ریاست جمهوری  رعایت حقوق شهروندی است و نظرشان این بوده که در همه بخش های مختلف احساس آرامش کنیم و هیچ تبعیض اقتصادی، قومیتی و دینی نداشته باشیم.

وی افزود: این کشور متعلق به همه ماست و اگر کشور با مشکلی مواجه شود  همه ما با مشکل مواجه می شویم و اگر کشور موفق شود همه ما به آن افتخار می کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: وظیفه دولت این است که همه ایرانیان با هر قومیت و هر مذهبی که در این کشور زندگی می کنند از حقوق شهروندی یکسان برخوردار شوند.

واعظی اظهار کرد: هفته گذشته گازرسانی به سیستان و بلوچستان توسط رییس جمهوری افتتاح شد ، برای بردن یک لوله گاز به یک روستا شاید ٣٠ برابر بردن یک لوله گاز در گیلان و مازندران باید سرمایه گذاری کنیم با اینحال دولت آن را در اولویت خود قرار داد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید ضمن تاکید بر اینکه شرایط جدیدی در کشور بوجود آمده تا دولت بهتر از گذشته بتواند عمل کند، خاطرنشان کرد: دولت با برنامه های مفصل خود در حال کار روی اشتغال و معیشت مردم نقاط مختلف است به طوریکه دردو ماهه قبل کارهای خوبی در دولت صورت گرفته است و امیدواریم در فرصت باقیمانده دولت آنچه که وزرا تعهد کرده اند را محقق کند.

واعظی سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه زیرساخت شهرستان خواف را مناسب دانست و اظهار کرد: نسبت به ابتدای شروع به کار دولت ظرفیت انتقال داده سه برابر و پهنای باند دو برابر و تعداد مشترکین اینترنت سه برابر شده است. ضمن اینکه ٤٥ روستا نیز به اینترنت متصل شدند و از پنج شهر این منطقه سه شهر به نسل سوم و دو شهر نیز به نسل چهارم اینترنت دسترسی دارند.

وی افزود: برنامه هایی داریم تا پایان دولت یازدهم هرآنچه که تاکنون ظرفیت انتقال و پهنای باند ایجاد شده است را توسعه دهیم و چهار شهر از پنج شهر این منطقه به نسل چهارم تلفن همراه تجهیز شوند که میزان سرمایه گذاری ١٩ میلیارد ریالی باید انجام گیرد که در این بین ٣٥ روستا نیز در اولویت قراردارند.

کد خبر 3928109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha