۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۸

طبق مصوبه هیأت وزیران صورت گرفت؛

انتقال اعتبارات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی به وزارت ارتباطات

انتقال اعتبارات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی به وزارت ارتباطات

با تصمیم هیئت‌وزیران اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و درآمد دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی به وزارت ارتباطات و دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات انتقال می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصمیم هیئت‌وزیران، اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و درآمد اختصاصی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات انتقال می‌یابد.

متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

الف- اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و درآمد اختصاصی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی به دلیل خاتمه فعالیت به شرح بندهایی از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شماره طبقه‌بندی (1- 113600) کسر و به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شماره طبقه‌بندی (1-149000) و دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات به شماره طبقه‌بندی (3- 149000) انتقال می‌یابند.

ب- دستگاه اجرایی طرح توسعه فرهنگ و خط و زبان فارسی در محیط رایانه‌ای به شماره طبقه‌بندی (1708004002) از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شماره طبقه‌بندی (1- 113600) به دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات به شماره طبقه‌بندی (3-149000) تغییر می‌یابد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ کرد.

کد خبر 3929650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha