۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۲

امام جمعه شادگان:

عید نوروز بهترین فرصت برای معرفی شادگان است

عید نوروز بهترین فرصت برای معرفی شادگان است

شادگان - امام جمعه شادگان گفت: از فرصت عید نوروز و سفر گردشگران به تالاب بین المللی شادگان باید برای معرفی صحیح شهرستان شادگان و توانمندی های آن بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مجید شرفی ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت های گردشگری شهرستان شادگان است.

وی افزود : شادگان شهری است که دارای جاذبه های گردشگری فراوان، مردمان خوب و مهمان نواز و البته فرهنگ مخصوص به خود را دارد.

امام جمعه شادگان گردشگری را عامل مهمی برای توسعه شهری دانسته و افزود: راه توسعه شهری شادگان از جاده گردشگری است و چنانچه سرمایه گذارانی در این بخش اعلام آمادگی کنند همه دستگاه های اجرایی نیز از آنها حمایت خواهد کرد.

شرفی هم چنین با اشاره به قابلیت های گردشگری این شهرستان اضافه کرد: علاوه بر جاذبه های گردشگری فراوان این شهرستان بایستی به مهمان نوازی و پذیرش گرم مسافران توسط اهالی این شهرستان اشاره کرد که می تواند در رونق گردشگری نقش مهمی داشته باشد.

وی گفت: اوج سفر گردشگران به تالاب بین المللی شادگان درایام نوروز است، لذا باید با هماهنگی بیشتر زمینه حضور گردشگران نوروزی را فراهم کنیم.

کد خبر 3932647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha