۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹

رییس اداره و شهر سازی هشترود به مهر خبر داد:

تجهیز جاده های هشترود به علایم راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز

تجهیز جاده های هشترود به علایم راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز

هشترود - رییس اداره و شهر سازی هشترود از تجهیز بیش از پیش جاده های این شهرستان به علائم راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز خبر داد.

علیرضا اوشال در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: برای افزایش کنترل ترافیک در راه های ارتباطی شهرستان هشترود  در ایام سفرهای نوروزی بنرهای حاوی علایم خوش آمدگویی، هشداردهنده و اطلاعاتی توسط اکیپ راهداری نصب شد و امیدواریم این اقدام علاوه بر هشدار و اطلاع رسانی موجب ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای نیز ‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون ترافیک روانی در راه‌های ارتباطی این شهرستان برقرار است و از هموطنان و مسافران عزیز تقاضا می شود با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند تا شاهد حوادث ناگوار در طول سفرهای نوروزی در راه های ارتباطی شهرستان هشترود نباشیم.

اوشال تصریح کرد: تامین و ارتقای ایمنی در راه‌ها از جمله وظایف این اداره بوده و به همین منظور اقدامات مستمری در راه های ارتباطی شهرستان از جمله نصب انواع علائم، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها و اجرای خط‌ کشی، نصب گاردریل، شستشوی تابلوها و لکه گیری آسفالت انجام شده است که تمام این اقدامات به نوبه خود نقشی اساسی در تامین و افزایش ایمنی ترافیک جاده‌ها ایفا می‌کند.

رییس اداره و شهر سازی هشترود از رانندگان خواست ضمن توجه کامل به پیام‌های موجود در بنرهای ثبت شده و همکاری با اکیپ راهداری شهرستان در رعایت  نمودن مقررات ایمنی برای پیشگیری از حوادث احتمالی همکاری کنند.

کد خبر 3933377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha