۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴

استاندار یزد:

رفع مشکل ۸۷۵ واحد صنعتی در یزد/ تصویب ۹۷ طرح اقتصاد مقاومتی

رفع مشکل ۸۷۵ واحد صنعتی در یزد/ تصویب ۹۷ طرح اقتصاد مقاومتی

یزد ـ استاندار یزد با اشاره به اقدامات ضربتی برای رفع مشکلات صنایع استان یزد گفت: مشکل ۸۷۵ واحد صنعتی در این استان با پرداخت ۷۴۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برطرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به مشکلات مالی بسیاری از واحدهای صنعتی در استان یزد اظهار داشت: این واحدها از طریق معرفی به بانک یا اقدام مستقیم خود برای دریافت تسهیلات، بخش قابل توجهی از مشکلات خود را رفع کردند.

وی عنوان کرد: امسال در مجموع مشکل ۸۷۵ واحد صنعتی استان یزد با پرداخت ۷۴۳ میلیارد تومان تسهیلات برطرف شد و استان یزد در زمینه پرداخت تسهیلات به صنایع رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم در استان یزد، توجه ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی بود، بیان کرد: امسال ۱۷ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با ۵۲ دستور کار و ۶۶ مصوبه برگزار شد و در مجموع ۹۷ پروژه در این راستا تعریف و ۲۲۰ ساعت دوره آموزشی نیز برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح طرح ‌های عمرانی در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: خط دوم انتقال آب به یزد ۴۸ کیلومتر پیش رفته و فعالیت عمرانی در این مسیر ادامه دارد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه امسال دو بار تعرض به حریم خط انتقال آب و یک بار تعویض لوله ها و تعمیرات انجام شد، عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده قطعی آب در استان یزد نداشتیم.

استاندار یزد در مورد پروژه های سفر رئیس جمهور به استان یزد نیز اظهار داشت: طرح‌های سفر رئیس جمهور نیز در مجموع ۴۶ مورد بوده که دو مورد آن پیشرفت ۱۰ درصدی، دو مورد پیشرفت ۱۵ درصدی، دو مورد پیشرفت ۲۰ درصدی و بقیه موارد پیشرفت بالای ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال آینده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: آمادگی‌ لازم در سطح استان وجود دارد و امیدواریم با همراهی مسئولان و فراهم آوردن شرایط لازم، در انتخابات اردیبهشت‌ماه ۹۶ شاهد حماسه‌ای به مراتب بهتر از انتخابات گذشته باشیم.

کد خبر 3933683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فلاح يخداني IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
      0 0
      آقاي استاندار حالا هرچه ميخواهي وام بده وقتي توليد كننده نتواند توليداتش را بفروشد يا صادر كند چه ؟؟؟؟