۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱

مدیرجهاد کشاورزی شاهرود:

توزیع میوه شب عید در ۴۹ نقطه شاهرود آغاز شد

توزیع میوه شب عید در ۴۹ نقطه شاهرود آغاز شد

شاهرود - مدیرجهاد کشاورزی شاهرود از آغاز توزیع سیب و پرتغال تنظیم بازار در ۴۹نقطه شهرستان خبر داد و گفت: این اقلام به ازای هر کیلوگرم سه هزار و ۹۰۰تومان فروخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا قاسمی ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن اشاره به آغاز طرح توزیع میوه تنظیم بازار شب عید، بیان داشت: دو نوع میوه شامل سیب درختی ایرانی و پرتغال والنسیای مصری از امروز با قیمت سه هزار و ۹۰۰تومان در ۳۱منطقه شهری و ۱۸غرفه اقماری حومه شاهرود توزیع می شود.

وی افزود: مردم شهرستان شاهرود این اطمینان خاطر را داشته باشند که این میوه های تامین شده از نوع مرقوب هستند و به واسطه مشکلاتی که در یخ زدگی نوع پرتغال تامسون شمال ایران به وجود آمده بود، پرتغال مصری جایگزین این قلم میوه شده است.

مدیرجهاد کشاورزی شاهرود گفت: ۸۰۰تن پرتغال و ۳۵۰تن سیب سهم استان سمنان از تنظیم بازار شب عید مردم است که از این میزان ۳۲درصد به شهرستان شاهرود اختصاص یافته که خوشبختانه در تامین مایحتاج مردم مشکلی نخواهیم داشت.

قاسمی با اشاره به فراوانی نوع پرتغال در بازار، ابراز داشت: این میوه مازاد بر ظرفیت استان سمنان تامین شده و مردم هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

کد خبر 3934312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha