۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۳۸

مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان:

۱۸تیم بازرسی در شادگان بر مراکز تهیه وتوزیع موادغذایی نظارت دارند

۱۸تیم بازرسی در شادگان بر مراکز تهیه وتوزیع موادغذایی نظارت دارند

شادگان - مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: ۱۸ تیم بازرسی این شبکه در سطح شهرستان بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت دارند.

حجت الله جانبی در گفت و گو با خبرنگار مهر به اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان شادگان اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح به مدت ۴۵ روز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: ۱۸ تیم بازرسی نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را برعهده دارند.
وی افزود: برای ارتقای سلامت مسافران نوروزی، بهداشت مواد غذایی و اجرای بهتر برنامه سلامت نوروزی، بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه مواد غذایی تشدید می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان ادامه داد: این طرح امسال نیز از اول اسفند ماه با برگزاری مانوری ویژه در این شهرستان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت که در آن نظارت بر مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی با شدت بیشتری اجرا می شود.
وی یادآور شد: این طرح با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان، پیشگیری از بروز بیماری های واگیردار منتقله از آب و غذا و فراهم کردن رفاه عمومی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می شود.
 جانبی در پایان گفت: مردم می‌توانند با استفاده از سامانه ۲۴ ساعته ۱۹۰، موارد و تخلفات را به ستاد مرکز سلامت محیط کار اطلاع‌رسانی کنند و سعی ما بر این است که در سریع‌ترین زمان به گزارش و شکایت‌های مردمی رسیدگی کنیم.

کد خبر 3936831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha