۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵

مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش ملاصدرا اعلام شد

مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش ملاصدرا اعلام شد

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به بیست و یکمین همایش بزرگداشت حکیم ملاصدرا با موضوع «فلسفه در مواجهه با فضای مجازی» ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین همایش بزرگداشت حکیم ملاصدرا با موضوع «فلسفه در مواجهه با فضای مجازی» روز دوشنبه اول خرداد ماه برگزار می شود.

علاقمندان برای ارسال مقاله به این همایش تا ۱۴ فروردین ماه مهلت دارند تا چکیده مقاله خود را بفرستند.مهلت ارسال اصل مقالات ۱۵ اردیبهشت ماه است.

فلسفه بمثابه نماد عقلانیت و زیربنای علوم، طلایه‌دار این مواجهه است. بر همین اساس، بنیاد حکمت اسلامی صدرا بر آن شد تا بیست و یکمین همایش از سلسله همایشهای بزرگداشت حکیم ملاصدرا را به بررسی نسبت فلسفه با فضای مجازی، ذات و ماهیت فضای مجازی، راهکارهای بهره‌برداری از آن، فرصتها و تهدیدهای آن در سلامت فردی و اجتماعی، بایسته‌های اخلاقی و قانونی حاکم بر آن و... اختصاص دهد.

در این راستا، از اساتید، صاحبنظران و پژوهشگران حوزه و دانشگاه دعوت میشود با ارائه مقاله درباره موضوعات ذیل یا دیگر موضوعات مرتبط با این حوزه، در همایش شرکت نمایند. بدیهی است مقالات باید دارای محوریت فلسفی، مضمون جدید، رویکرد تحلیلی‌ـ‌انتقادی و ناظر به نتیجه‌یی کاربردی باشند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال مقالات خود می توانند به آدرس اینترنتی http://www.mullasadra.org مراجعه کنند.

کد خبر 3939226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha