۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱

حجت الاسلام انصاری:

طرح آرامش بهاری در راستای خدمت‌رسانی مطلوب فرهنگی به مردم است

طرح آرامش بهاری در راستای خدمت‌رسانی مطلوب فرهنگی به مردم است

حجت الاسلام انصاری، بازرس طرح نوروزی آرامش بهاری هدف از اجرای طرح آرامش بهاری را خدمت‌رسانی مطلوب فرهنگی به مسافران و زائران نوروزی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مسعود انصاری، بازرس طرح نوروزی آرامش بهاری این سازمان در حاشیه بازدید از طرح نوروزی آرامش بهاری در شهرستان قزوین گفت: یکی از اهداف مهم این طرح خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران نوروزی در سطح کشور و استان قزوین است.

وی ادامه داد: مسافرانی که به استان قزوین سفر می‌کنند، بقاع متبرکه و امامزادگان را می‌توانند مکان مناسبی برای گردشگری مذهبی انتخاب کنند و از خدمات فرهنگی و رفاهی آن بهره‌مند شوند.

مدیر کل هسته گزینش سازمان اوقاف و امورخیریه کشور اضافه کرد: این طرح در ۲۴۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می شود که در ۲ هزار امامزاده در سراسر کشور برنامه تحویل سال با حضور  گسترده مردم برگزار شد که سهم استان قزوین ۹۰ امامزاده وبقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری می باشد

حجت الاسلام مسعود انصاری از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در ۱۵۱۷ امامزاده در قابلب طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه آرامش بهاری در قالب سبک زندگی در ۱۷۰۰ بقعه و غرفه حجاب و عفاف در ۷۰۵ امامزاده دایر شده است.

وی ادامه دادیکی از شاخص‌های طرح آرامش بهاری برپایی خیمه‌های معرفت است که در بخشهای کودکان، مشاوره خانواده، تبلیغ دینی، غرفه‌های چندرسانه‌ای، غرفه‌های مسابقه برای نوجوانان، و غرفه‌های «همه واقف باشیم برای ترویج فرهنگ وقف» است که سهم استان قزوین ۳۰ خیمه می باشد.

کد خبر 3939252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha