۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳

استاندار خوزستان:

استقبال از گوشت منجمد در خوزستان بسیار کم است

استقبال از گوشت منجمد در خوزستان بسیار کم است

اهواز - استاندار خوزستان گفت: در خوزستان استقبال کمی از گوشت منجمد می شود در حالیکه این نوع گوشت فواید بیشتری نسبت به گوشت گرم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان اظهار کرد: دولت اعلام کرده، میزان تورم ۹.۷ درصد است و این تورم ملموس است. با توجه به اینکه میزان کشتار دام زنده و گوشت قرمز ۶ درصد است، توان خرید مردم سه درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت گوشت قرمز برای سلامتی، کاهش قدرت خرید مردم از این محصول نگران کننده است و باید شرایط افزایش قدرت خرید مردم را فراهم کنیم. مردم هر سال امکان استفاده از پروتئین گوشت قرمز را کمتر پیدا می کنند.

شریعتی عنوان کرد: قیمت های ستاد تنظیم بازار باید از طریق قانون عرضه و تقاضا تثبیت شود و چون این کار انجام نمی شود سوء استفاده های زیادی را در مسیر عرضه و تقاضا شاهد هستیم. جلوگیری از این سوءاستفاده ها باعث می شود که عرضه صحیح و بدون پیمانکاری صورت بگیرد ولی متاسفانه اکنون به صورت پیمانکاری است و باید حذف شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: از شهرداری، سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های ذیربط این ستاد درخواست دارم تا شرایط لازم را به منظور ایجاد کارگاه توزیع و پخش گوشت گرم وکیوم شده و فریز برای پیمانکار فراهم کنند. متاسفانه استقبال کمتری در خوزستان از گوشت منجمد می شود و ذائقه آنها به سمت گوشت گرم است، در صورتی که گوشت منجمد فواید بیشتری دارد.

کد خبر 3940296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha