۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۳۰

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۲۲۲ درصدی تخلفات در آرایشگاه‌های زنانه اصفهان

افزایش ۲۲۲ درصدی تخلفات در آرایشگاه‌های زنانه اصفهان

اصفهان- مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: امسال شاهد افزایش ۲۲۲ درصدی تخلف در سطح آرایشگاه‌های زنانه اصفهان در طرح ویژه نوروزی بودیم.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علاوه بر افزایش رشد تخلف در آرایشگاهای زنانه شاهد افزایش ۲۰ درصدی تخلف در پارچه‌فروشی‌ها و رشد ۳۳ درصدی تخلف در گل فروشی‌ها بودیم.

وی بیان داشت: در این میان شاهد کاهش تخلف ۴۳ درصدی در لباس فروشی‌ها و ۸۴ درصدی در گز فروشی‌های اصفهان بودیم.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان اعلام کرد: همچنین کاهش ۶۵ درصدی تخلف در تریکو و خرازی‌ها، ۱۶ درصدی در سطح میوه فروشی‌ها و ۸۴ درصدی خوار و بار و آجیل بودیم.

وی به کاهش تخلف ۳۶ درصدی در لبنیات فروشی‌ها و ۴۳ درصدی در بین لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد و ادامه داد:‌ میزان تخلف در گوشت قرمز ۵۷ درصد کاهش یافته است و ۴۵ درصد تخلف در صنف بستنی و آبمیوه فروشی‌ها، ۶۷ درصد ساندویج فروشی‌ها را شاهد بودیم.

محمدی فشارکی اظهار داشت: همچنین کاهش شش درصدی در صنایع دستی، چلوکبابی و رستوران‌ها ۵۸ درصد و ۵۷ درصدی کاهش تخلف در کیف فروشی‌ها و ۲۰ درصد در بین عطاری‌ها و سقط فروشی‌ها را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز تا ۲۵ فروردین، ادامه دارد، تصریح کرد: از زمان آغاز طرح تا ۱۵ فروردین ماه، ۳۹ هزار و ۳۱۴ مورد بازرسی انجام گرفته است.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: از این میزان بازرسی، ۶۶۴ پرونده تخلف تشکیل و برای تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است، اعلام کرد: این در حالی است که ۷۰ درصد پرونده‌ها کاهش یافته است و این به دلیل بازرسی‌های مستمری است که در طول سال صورت گرفته و آموزش‌های حضوری که در ایام نوروز شاهد بودیم.

محمدی فشارکی با بیان اینکه تمام شهر زیر نظر بازرسان اصناف است البته در نقاط پرتردد و مراکز اصلی شهر بیشتر این نظارت و بازرسی‌ها انجام می‌گرفت، ادامه داد: طی بازرسی ها در محدوده مراکز غیر اصلی شهر، ۲۰ کیلو گوشت سفید و ۳۰۰ کیلو گوشت قرمز فاسد کشف و توقیف و معدوم شد.

وی از پلمب هفت واحد صنفی در این مدت به دلیل تغییر شغل خبر داد و گفت: این آمار به نسبت سال‌های قبل که در حاشیه میدان امام و خود میدان به ۴۰ مورد می‌رسید و در سال ۹۵، به ۲۴ مورد رسید اما نوروز امسال به هفت مورد کاهش یافت که امیداوریم سال آینده به صفر برسد.

کد خبر 3945408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha