۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۲۶

نقوی حسینی:

حفظ آرامش مردم، مهم ترین مسئله در انتخابات پیش روست

حفظ آرامش مردم، مهم ترین مسئله در انتخابات پیش روست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حفظ آرامش مردم مهم ترین مسئله در انتخابات پیش رو است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با بخش «نیم نگاه»  مجله خبری تحیلی رویداد رادیو گفت وگو حفظ آرامش مردم را مهم ترین مسئله در انتخابات پیش رو دانست.

وی برگزاری نشست مشترک با وزارت کشور را جز وظایف ذاتی کمیسیون متبوع اش دانست و افزود: فردا نیز با وزیر امور خارجه نشست خواهیم داشت و امروز مهمان وزیر کشور خواهیم بود.

نقوی حسینی با اشاره به قرار گیری در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری گفت: وزارت کشور متولی برگزاری انتخابات است و کمیسیون در جریان آخرین فعالیت های ستاد انتخاباتی و فعالیت کمیته نظارت قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص نشست کمیسیون در وزارت خارجه اظهار کرد: در این جلسه آخرین تحولات حوزه سیاست خارجی از جمله موضوع سوریه، عراق و عهدشکنی های امریکا در اجرای برجام و تحریم های جدید به بحث و گفت گو گذشته خواهد شد.

این نماینده مجلس درباره ساز و کارهای امنیتی مورد نظر کمیسیون در برگزاری انتخابات سال جاری گفت: در حوزه اقدامات وزارت کشور در برگزاری انتخابات مباحثی مهم پیش رو داریم و مشارکت ملت به عنوان شاخص پایداری نظام همواره موجب افتخار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نقوی حسینی این روند را در مقابل کشورهای مدعی دموکراسی زیباترین نمایش دموکراسی خواند و افزود: در کشورمان انتخابات سالم و قوی برگزار می شود و مشارکت ۷۰ درصدی در دنیا بی نظیر است. در جمهوری اسلامی همه جریانات و جناح ها اقدام به معرفی کاندیدا می کنند و سایر دموکراسی ها در جهان متعجب خواهند شد.

وی ادامه داد: انتخابات امن و در چارچوب اخلاق و قانون برگزار می شود و حفظ آرامش مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و کمیسیون امنیت ملی نظرات خود را در این زمینه به وزارت کشور ارائه خواهد کرد.

نقوی حسینی خاطرنشان ساخت: دولت جدید امریکا نشان می دهد در امور بین المللی با ناشی گری هایی مواجه است و تاکنون بیش از ۵۰ طرح تحریمی در کنگره تهیه کرده اند و تلاش دارند با حفظ برجام چارچوب تحریم های گذشته را دنبال نمایند.

کد خبر 3948751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha