۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی:

مهلت ثبت نام مسابقات قرآن کریم اوقاف تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد

مهلت ثبت نام مسابقات قرآن کریم اوقاف تا ۱۰ اردیبهشت تمدید شد

بیرجند- مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی از تمدید مهلت نام نویسی در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف تا پایان ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام منصور هاشمی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ۱۶ رشته گفت: ثبت نام برای حضور در این دوره از مسابقات ۱۲ بهمن ۹۵ به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد و ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری پایان می یابد.

وی بیان کرد: متسابقین با مراجعه به این آدرس الکترونیکی quraniran.ir و یا دفاتر ادارات اوقاف و امورخیریه می توانند در رشته حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، رشته‌های معارفی حفظ موضوعی قرآن، و معارف احادیث، تفسیر قرآن کریم، رشته‌های جشنواره‌ای دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذان، مقطع‌خوانی گروهی قرآن کریم، همسرایی دو یا چند زبانه، کوتاه رسانه‌ای و انشاد انفرادی ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: تمدید مهلت ثبت نام افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در مسابقات سراسری را به همراه خواهد داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مراحل شهرستانی، استانی و کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردیبهشت، خرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

 حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار می شود.

کد خبر 3949297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha