۲۵ مهر ۱۳۸۵، ۲۱:۰۸

/هفته ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر/

پرسپوليس و سايپا در نيمه اول به تساوي دست يافتند / اشتباه مدافع سايپا را علي دايي جبران كرد

پرسپوليس و سايپا در نيمه اول به تساوي دست يافتند / اشتباه مدافع سايپا را علي دايي جبران كرد

ديدار جذاب و تماشايي تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سايپا در نيمه اول با تساوي به پايان رسيد .

به گزارش خبرنگار"مهر" ازهفته ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برترعصر امروز تيم هاي پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه نيمه اول اين ديدار با تساوي 1-1 به پايان رسيد .

در اين ديدار كه در حضور50 هزار تماشاگر و به قضاوت سعيد مظفري برگزار شد تيم پرسپوليس ابتدا در دقيقه 20 روي ارسال نيكبخت واحدي و اشتباه حميد رضا فرزانه و رحمان احمدي مدافع و دروازه بان سايپا در دفع توپ دروازه سايپا را بازكردند .

تيم سايپا پيش از اين يك موقعيت گل تك به تك را توسط امير وزيري و روي درخشش فرشيد كريمي از دست داد . 

در ادامه سايپا روي حركت از كناره ها و ارسال توپهاي بلند صاحب موقعيت هاي خوبي شد كه بهترين فرصت اين تيم را احمد مومن زاده با حركتي آكروباتيك از درون محوطه جريمه به بالاي دروازه فرستاد .

در دقيقه 43 حركت انفرادي ابراهيم صادقي كايپتان سايپا درگوشه محوطه جريمه  با خطاي سد كريم باقري توام شد تا داور به نشانه ضربه پنالتي در سوت خود بدمد .

ضربه پنالتي را علي دايي در نخستين تجربه خود به عنوان مربي - بازيكن برخلاف جهت حركت كريمي به گل تساوي سايپا تبديل كرد تا نيمه اول با تساوي به پايان برسد .

در نيمه اول اين ديدارعلي دايي ، كاظم برجلو و احمد مومن زاده از سايپا و شيث رضايي از پرسپوليس از داور كارت زرد دريافت كردند .

کد خبر 395163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha