۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۲۷

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

۱۱۱۱ واحد تولیدی در قزوین تسهیلات گرفتند

۱۱۱۱ واحد تولیدی در قزوین تسهیلات گرفتند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجادت استان قزوین گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۱۱۱ واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت شنبه شب در اولین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در بخش تسهیلات رونق تولید ۶۷۸ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۴۶۱ میلیارد تومان به بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شد.

وی بیان کرد: پرداخت مستقیم هم ۳۲۴ فقره به مبلغ ۱۸۹ میلیارد تومان و در بخش بهین یاب ۶۷۸ فقره با ۵۱۸ میلیارد تومان صورت گرفته است.

پرداخت تسهیلات به ۱۱۱۱ واحد تولیدی

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بیان کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و ۱۱۱ واحد صنعتی و کشاورزی در ۴ بخش پرداخت شد.

وی گفت:در بخش بهین یاب ۱۸ طرح کشاورزی و در صنعت ۳۱۹ طرح از تسهیلات دولتی استفاده کردند که ۶۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۲۸۳ میلیارد تومان سرمایه در گردش پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: در مجموع ۶۷۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۶۱ میلیارد تومان در بخش بهین یاب دراستان پرداخت شده است.

وی از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات بهین یاب هم خبرداد و گفت: تا تعریف بسته جدید پرداخت تسهیلات بهین یاب تا خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

پرزحمت از پرداخت مجموعا ۱۱۱۱ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در بخش رونق تولید و پرداخت مستقیم، ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری و طرح های نیمه تمام و راکد خبر داد.

وی گفت: از این تعداد ۴۸ طرح صنعتی با سرمایه ثابت و۲۷۱ مورد سرمایه در گردش بوده است.

کد خبر 3953753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha