۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

تعداد معتکفین استان بوشهر امسال افزایش یافت

تعداد معتکفین استان بوشهر امسال افزایش یافت

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: آئین اعتکاف امسال با مشارکت ۱۳ هزار و ۷۶۰ معتکف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر برگزار شد که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست فعالان تبلیغی بوشهر با اشاره به تعداد شرکت کنندگان و مساجد میزبان مراسم معنوی اعتکاف سال جاری استان اظهار داشت: آئین اعتکاف امسال با مشارکت ۱۳ هزار و ۷۶۰ معتکف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: در سال جاری ۲۲۰ مسجد میزبان معتکفان استان بودند؛ از این تعداد ۸۶ مسجد ویژه برادران و ۱۳۴ مسجد نیز در اختیار خواهران معتکف قرار داشت.

وی  با بیان این که ۱۳ هزار و ۷۶۰ معتکف بوشهر در سه روز نیایش و بندگی با پرورگار در ایام اعتکاف حضور پیدا کردند، ادامه داد: از این تعداد ۴ هزار و ۷۴۸ نفر برادران و ۹ هزار و ۱۲ نفر هم بانوان بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر یادآور شد: نشست های توجیهی متعددی را با ائمه جماعات مساجد و مسئولین مساجد با هدف برگزاری هر چه بهتر مراسم معنوی اعتکاف و ارائه خدمات بهتر به معتکفان برگزار شد.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به استقبال مطلوب معتکفین از آئین معنوی اعتکاف در سراسر استان تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان مراسم معنوی امسال در شهرستان های بوشهر با ۲ هزار و ۹۶۲ و دشتستان با ۲ هزار و ۸۵۷ معتکف قرار داشتند.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲۰۰ مسجد در بوشهر مراسم معنوی اعتکاف را برگزار کرده و ۱۳ هزار و ۳۳۹ نفر در این مراسم معنوی شرکت کردند.

کد خبر 3955943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha