۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

آمادگی رزمی و بصیرت دو مولفه اساسی در ارتش است

آمادگی رزمی و بصیرت دو مولفه اساسی در ارتش است

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: برخورداری از آمادگی بالای رزمی و بصیرت دو مولفه مهم و اساسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر فرهاد آریانفر امروز پنجشنبه در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز یکی از مولفه های مهم در بحث ارتش جمهوری اسلامی بصیرت و آگاهی است. بصیرت ارتباط عمیقی با آمادگی رزمی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش افزود: فهم دقیق، برگزیدن راه مجاهدت با چشم باز، ایثارگری و همه این مراحل را می توان از زاویه بصیرت به آنها نگاه کرد.

امیر آریانفر گفت: آنچه اهمیت دارد فرمایشات مقام معظم رهبری است که با بیانی شیوا و با اهمیت فرمود بصیرت همان قطب نمایی است که راه را برای ما مشخص می کند و در بصیرت شناسی همه ما این پیام ارزنده را باید آویزه گوش خود کنیم.

وی افزود: دشمن امروز در راس برنامه ها و توطئه های خود امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داده است.

ارشد نظامی آجا در غرب گفت: آنچه در مقابل حرکات مذبوحانه دشمن مورد توجه قرار می گیرد افزایش بصیرت متناسب با توطئه های دشمن است.

امیر آریانفر افزود: برای اعتلای اهداف نظام جمهوری اسلامی بصیرت کامل نیاز است که برای رسیدن به آن باید تمام توان خود را بکار گیریم. با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت حداکثری در انتخابات، حضور پرشور آحاد مردم مسیر ترقی را برای کشور مشخص می کند و باید بر مبنای آن مسیر حرکت کنیم.

کد خبر 3963571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha